Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Néhány hónappal ezelőtt majdnem kiesett a kezemből az újság, amikor megpillantottam a Magyar Telekom egész oldalas álláshirdetését. Egy filmplakát stílusában volt összerendezve három viaszbábu mosolyú fiatal, akik egy akciófilm moziposzterét idéző pózban, kezükben mobillal, távkapcsolóval és laptoppal álltak tettrekészen, így akarván kedvet csinálni ahhoz, hogy mások is csatlakozzanak a T-Home/T-Mobile panoptikumhoz. Ehhez képest nagyon meglepődtem, amikor Gyula, az önjelölt alkalmazott kalandjait bemutató filmet megkaptam egy ismerősömtől egy "Ezt nézd meg, nagyon jó!" felkiáltás kíséretében. Merthogy a film tényleg jó. Ezt nézve olyan érzésem volt, mintha nem is ugyanannak a kampánynak a része lenne a szpot, mert Gyula állásinterjúja a műanyag sajtókampánnyal szemben egy átgondolt és működő film.
Ez nem utolsó sorban a rendezőt, Kostyál Márkot is dícséri, aki jó ízléssel válogatta össze a szereplőket, helyszíneket és a hangulatos képeket. Ügyes, vicces anyag, látszik, hogy a készítők lubickoltak a feladatban. Sajnos, úgy tűnik, hogy csak a vírusfilmben kaptak szabad kezet, mert a megadott URL-en ismét a műmosolyos mozipakát spoof fogad bennünket. Kár, hogy nem engedték Gyulát jobban kibontakozni, aki így nem kapcsolódik elég szervesen a teljes kampányhoz, amelynek seikere pedig épp azon múlna, mennyire tudja azokat tovább vezetni a T felé vezető úton, akiket esetleg a vírusfilmmel sikerült megofogni.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.