Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámrejtvény 1.

Update:

Mivel úgy látom, van piaca az ekkora hülyeségeknek, ezért hogy tovább fokozzam az izgalmakat, a nap végéig meghosszabbítottam a játékot. Még egy kis ikont is kitettem mint a profik, úgyhogy van itt most már Három in Egy: reklám, játék és nyeremény. Már én is kíváncsi vagyok, vajon kié lesz az megmikrózott mirelit Tesco-pizza!

Arra gondoltam, hogy egy új játékot indítok itt a blogon, ami egyrészt arra épít, hogy néha mennyire egy kaptafára készülnek a különféle reklámok, másrészt meg arra, hogy  sokszor milyen komoly fejtörést jelentő rejtvényeken kell magát áthámoznia az egyszerű fogyasztónak ahhoz, hogy eljusson a végletekig túlbonyolított reklámüzenet megfejtéséig. Ehhez időről időre választani fogok majd egy reklámot, amelyről a hirdető logóját letakarom. A ti feladatok az lesz, hogy tippeljétek meg, mi a nyavalyát szerettek volna az adott vizuállal hirdetni. De tovább is mehettek, és akár új fősort vagy fősorokat is írhattok a reklámhoz. Nem kell nagyon komolyan venni, ez csak egy játék, ami arra szolgál, hogy egy kicsit szabadjára engedjük a kreativitásunkat, és röhögjünk a saját hülyeségeinken, így a kommentekben bármilyen ökörséget szívesen látunk.

Első fealdványunk egy lányt ábrázol, akinek a szíve ökölbe szorulva távozik a mellkasából vért fröcskölve mindenfelé. Hogy ki és mit akart ezzel a képpel üzenni? Fejtsétek meg vagy tippeljétek meg ti! Kérem, hogy akik ismerik az adott reklámot, ne rontsák el a többiek szórakozását azzal, hogy lelövik a poént. "Fődíjként" ezúttal is egy pizzát tudok felajánlani, csak hogy meghozzam a kedveteket. A múltkori játék teljesen classic, papírcetlis metódussal kisorsolt pizzáját Elanor nyerte, akit ezúton kérek, hogy ha megéhezik, akkor dobjon nekem egy e-mailt arról, hogy hová küldjem a pizzáját. Induljon a játék, amelynek megfejtéséhez annyit segítek, hogy a termék nem öklözőzsír!

Címkék: reklámrejtvény

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr4987055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.03.09. 11:03:03

Ez már a BKV új szlogenjéhez tartozó printreklám:
BKV - Szállítunk és fékezünk
:)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 11:18:51

Csodálkoznék, ha az ötletedet olvasva nem akarná megcsinálni egy jó szemű BKV-marketinges.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 11:41:57

korn
Megpróbálom nekik eladni, ha sikerül, risztelunk!

dicta 2009.03.09. 11:52:30

"a szíved mindig erősebb, hallgass rá" :)

4tissimo · http://4tissimo.wordpress.com/ 2009.03.09. 11:54:57

Én valami biztosítóra asszociálok, bár kétlem, hogy ilyen elvont reklámot csinálnának...

thing 2009.03.09. 11:57:20

Szerintem egy print készülő országimázsunkból:

Szívesen látjuk!

mercsi 2009.03.09. 12:20:00

Valami politikai párt: Az Ön szíve is hozzánk húz...

cyber panka 2009.03.09. 12:24:48

a környezetből ítélve egy galériában vagy egy múzeumben lehet. és a kéztartás arra utal hogy elmélyülten nézelődik ámde valami sokkolót láthat.

cyber panka 2009.03.09. 12:26:31

ja és ami a fősor lehetne:
A szíved idehúz.

cyber panka 2009.03.09. 12:27:26

ja látom ezzel mercsi pont megelőzött :)

Taurusz 2009.03.09. 12:43:01

Jobban megnézve, ez nem is egy szív, hanem egy ököl. Na, innen már tiszta a pálya: ***, mellbevágó élmény. Tetszőlegesen eladható vele bármi. Na jó, szinte bármi, mert a fogkrém pl. teljesen más vonalon mozog.

cyber panka 2009.03.09. 12:45:30

de ez nem vág mellbe. onnan jön. nem?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.03.09. 12:56:45

kortárs múzeum installációja, mint a bodys esetleg vérnyomás csökkentő gyógyszer

4tissimo · http://4tissimo.wordpress.com/ 2009.03.09. 13:04:43

off: kösz a javítást, rb, mostanában üldöz ez a szó

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.03.09. 13:04:58

az is lehet, hogy az ismert munkagépmárka újrapozícionálása a cél.

Caterpillar - Markoló. Szívből

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 13:08:47

Vérnyomásemelő szívgyógyszernek is jó lehet:
Ettől hevesebben ver a szíved.

lessknownJFK 2009.03.09. 13:12:49

Én nem tudom mit akar mondani, de gyakorló operátorként azt gondolom, hogy a seb békésen elférne photoshopdisasters-en...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 13:15:11

Eddig tök jó megoldások jöttek. Most már csak az a kérdés, hogy ennyi éhes, vagy ennyi kreatív ember látogatja a blogot?

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.03.09. 13:16:52

Benetton? ez nem vicces, csak ők szoktak borzasztani.

hebrew_hammer 2009.03.09. 13:20:21

valami sporcermárka? (valóban, elég borzasztó)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.03.09. 13:20:47

lelkesek vagyunk! én éhes is, ha valaki megnyeri legyen kedves felajánlani nekem belőle!!!

hebrew_hammer 2009.03.09. 13:21:26

vagy valami cigiről leszoktató tabletta?

nick nolte (törölt) 2009.03.09. 13:21:57

ki nyerte az "előző pizzát"?????

:P

hebrew_hammer 2009.03.09. 13:22:31

Vagy kódolt horrorcsatorna? Tejóég, de pörgök ma!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 13:25:01

nick nolte

A posztban is írtam, hogy Elanor. Ha jelentkezik, saját kezűleg sütöm, és viszem el neki.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.03.09. 13:49:10

Dexter 5 :o))

a csaj vagy valami recepció előtt áll, vagy egy múzeumban.
A szíve very :))

jasztreb 2009.03.09. 14:01:03

nem tudom, de MENŐ.
amúgy valami kúl kiállítás lesz ez, legalábbis a nő úgy van beállítva, mint aki méreget valamit. és a háttér valóban arra hajaz.

majomka 2009.03.09. 14:03:52

RB
Most már igazán bevallhatnád, hogy pizzériád van, és ápád olász volt.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 14:05:41

Pizzériám nincs, de az abroszokat én is csak Ariellel mosom.

nick nolte (törölt) 2009.03.09. 14:08:56

@reklámbuzi: jo bocsi, de nem olvasom el a posztokat:D:S::D

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.03.09. 14:09:33

Koleszterinmentes világnap reklámja. Vagy valamilyen "Ajánld fel szerveidet!" donorgyűjtő program. (Mármint hordj magadnál egy kártyát, mely szerint a szerveid szabadon felhasználhatók. Én láttam ilyet sok éve egy holland srácnál.)

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.03.09. 14:16:07

a csaj a kortársművészetért van oda meg vissza.

Ennek a művészeti irányzatnak a vizuális megformálása történik, igencsak figyelemaktiváló és meghökkentő képi eszközökkel (nemritka ez, nálunkvannak visszafogodtabb próbálkozások - lásd MüPa).

A közölni kívánt üzenet valami olyasmi lehet, hogy ez az irányzat rendkívül sokrétű. Ezt a kultúrszegmenst habzsoló fogyasztók peidg teljes szívüket és agyukat odaadják (vagy elvesztik) az élvezetért.

Szlogen lehetne:
"Szívet tépő kortársművészet"

:))))))))))))))

Chalabre (törölt) 2009.03.09. 14:24:15


JÓ JÁTÉK! REMEK ÖTLET!

Én is csak azt látom, hogy egy megszokott, csendes kiállítóteremben áll egy fiatal nő, akinek mintha kiszakadna a görcsbe rándult szíve, mintha sokkot kapott volna. Azonban sokkos élmény esetén nem az állunkra helyezzük a mutatóujjunk nyugodt, elmélkedő, töprengő tartásban tartva a kézfejünk, mint ahogy a "Gondolkodó" szobrok mutatják, hanem a szánk elé, vagy a szívünk elé szorítjuk a kezünk. Van benne valami mély ellentmondás. A nyugalom és a szívinfarktus, vagyis egy ember két szélsőséges állapotát mutatja egyszerre egyetlen emberen át. A szívproblémák manapság már senkit sem kímélnek? A statisztikák szerint már a fiatal harmincasok is veszélyben vannak. A legnyugodtabb körülmények között is jelentkezhetnek? Vagy előszeretettel pont akkor jelentkeznek alattomosan támadva?

Konkrét tippem: Vagy valamilyen ütős, szívproblémákra (hazánk ebben is az élmezőnyhöz tartozó - de egyáltalán magyar hirdetésről van szó?), egészségügyi szűrésre felhívó kampány vagy valamilyen kortárs alkotás bemutatójára való invitálás, jelezve, hogy garantáltan valami vérpezsdítően újszerű, sokkoló, ütős, elgondolkodtató élményben lesz részünk. Akár lehet az új Nemzeti Színházhoz kapcsolható performansz meghívója, mióta Alföldi Róbert ott az úr :-).

Nem tudom. Mikor kapjuk meg a megfejtést?

thing 2009.03.09. 14:27:29

Ja, lehet, hogy ilyen kiállításos cucc...

"A szemeddel látsz, a szíveddel érzel"

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 14:29:05

A megfejtést pizza dobozába teszem majd bele, így csak a nyertes tudja meg:)

Amúgy a jobb oldali reklámgyűjteménybe rejtettem a képet, ha valaki nem bírja, onnan előtúrhatja. A többiek meg holnap.

Mr_Wolf 2009.03.09. 15:55:37

A kiadó gondozásában megjelent: Boris Vian: Szívtépő
Előkészületben a szerzőtől: Köpök a sírotokra.

cyber panka 2009.03.09. 16:03:57

ez igy nem ér. időközben én is megtaláltam az ajánlott nézegetnivalók közta a párját. tényleg kortárs művészeti múzeum.
de most akkor ki nyert?

és máskor ne legyen kéznél nyomravezető árulkodó szegmens variáns.

Taurusz 2009.03.09. 16:07:09

Na jó, hogy az ott a mellből jön ki, de akkor mellbe vág. Legfeljebb hátulról. :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 16:14:39

panka
Az nyer majd, akit kisorsolok. Meg kell bíznotok bennem, bár ha én jönnék ki nyertesnek, a helyetekben gyanakodnék.

cyber panka 2009.03.09. 16:20:34

ja bocsánat. nem gondoltam sorsolásra azt hittem az első megfejtő visz mindent.

fck 2009.03.09. 16:43:44

Ez kérem egy húsipari cég pörköltreklámja. A néni a bevásárlóközpontban az ebéden gondolkozik, mire szívenüti a megoldás:)


(az, ahogy a seb rálóg a felsőjére, prájszlessz:D)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 17:49:05

Rabbit! Ki vagy zárva. A bloghozzáférésedet ezennel egy hónapra felfüggesztem. Ebben az időszakban te csak Ariel és Persil reklámokat fogsz látni, ha az additcra jössz.

Jenci1987 2009.03.09. 18:26:49

Egy erős szív ökölbe szorította magát, és kitört az őt fogságban tartó test börtönéből. De mitől lett ilyen izmos? Nyilván valamilyen fajta szíverősítőtől. Szerintem pálinkareklám. :)

vidak 2009.03.09. 21:47:21

Reklámozhatná a szakítósblogot is :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.09. 22:39:39

Mivel úgy látom, van piaca az ekkora hülyeségeknek, ezért hogy tovább fokozzam az izgalmakat, a nap végéig meghosszabítottam a játékot. Még egy kis ikont is kitettem, mint a profik, úgyhogy van itt most már Három in Egy: reklám, játét és nyeremény. Már én is kíváncsi vagyok, vajon kié lesz az megmikrózott mirelit Tesco pizza!

Ruti 2009.03.09. 22:48:46

tudom, h mosmá sokan csaltak és be is írták az igazi megfejtést, de: boxklub is lehetne, azzal az üzenettel, hogy mindenki szívében ott lapul az állat, még a kultúrált, múzeumba járó szexésnyújorkos nőben is :)

Liszi 2009.03.10. 01:49:23

A defibrillátorral rebootolt szívek visszavágnak, avagy most üssük ki a doktor urat!

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2009.03.10. 07:15:52

Museo Tamayo - Arte contemporáneo internacional
www.museotamayo.org/

kifejezetten gusztustalan reklám.

MdCecile 2009.03.10. 09:37:49

1. Danielle Steel: Another bloody lovestory című, legújabb könyvének borítója
2. A "Vérig sértve" című brazil szappanopera sajtója
3. Merci csokoládé, Szív küldi szívből... valentin-napi sajtó
4. Egy japán grindcore banda legújabb albumának borítója

thing 2009.03.10. 09:49:53

Ez egy részlet a "Szívem érted rapes" c. filmből.

(Bár már tudjuk, hogy ez muzeális érték...)

nick nolte (törölt) 2009.03.10. 10:51:02

az ikonon csak 1 szelet pizza van....
ez csak illusztráció?
(mogyorót tartalmaz?)

:S:D:D:D

fck 2009.03.10. 12:21:11

háhááááá, megvan! hogy lehet mindenki ennyire vak?
ez az egész egy nagy
TESZKÓS-MIKRÓZHATÓ-MIRELIT-PIZZA-REKLÁM!!!!!

sad cowboy 2009.03.10. 13:36:27

Kiscsillag zenekar - Örökre szívembe zártalak

Lyss 2009.03.10. 18:59:10

Ez szerintem a SZÍVEK SZÁLL ODÁJA című tévésorozat reklámja lehet.

llcool 2009.03.10. 19:16:31

Művészet lesz, ez, kissé túlzásba vitt lelkesedéssel.

Fősornak javaslom:

Mi így veszítjük el rajongóinkat.

Rav Antal 2009.03.10. 22:40:52

Nekem erről a híres cigány káromkodás, a "hogy nőjön gitár a mellyedbe oszt' a rák pengesse meg!" jut az eszembe.

NORBERT · http://norbert.blog.hu 2009.03.10. 23:06:53

Ez szerintem a József Attila Olvasókör népszerűsitő kampányának a printje. :))

A kampány szlogenje pedig: "Tiszta szivből kitörök" xD

eloszto · http://eloszto.hu 2009.03.10. 23:41:33

Majd kiugrik a szívem ha a teszkóra gondolok.

sad cowboy 2009.03.11. 06:52:19

Heart Attac - dohányzás elleni kampány izé

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.11. 20:05:08

Köszönöm szépen mindenkinek az ötleteit, én a magam részéről nagyon élveztem olvasni őket. A reakciókból ítélve nektek is bejött ez a játék, így a jövő héten egy új feladvánnyal folytatjuk majd.

Ezúttal kissé macerás volt már a cetlis kézisorsolás, ezért ha valakinek van ötlete, hogy lehet egyszerűen online sorsolni, az ossza meg velem legyen szíves. A szerencse ezúttal vidaknak kedvezett, vagyis ha dob nekem egy e-mailt, akkor cserébe repül neki a pizza.

TH 2009.03.12. 01:18:53

@reklámbuzi: online nem tudom, de a lényeg ugye, hogy kapj egy véletlen számot, igaz? Beírod a résztvevőket sorszámozva egy Excelbe, és futtatsz egy RAND(magyarul talán VÉL) függvényt, és az eredményt megszorzod a résztvevők számánál mondjuk 1-2-vel többel...valahogy így: =ROUND(RAND()*X;0), ahol X a résztvevők száma+1. Máris megvan a nyertes sorszáma. Megfelel a módszer? Kicsit primkó, tudom.

Másik módszer: a résztvevőket besorszámozod, majd elmész a www.random.org/integers/ oldalra, és generáltatsz egy számot 1 és a résztvevők száma közti intervallumban.
Ez a módszer egy fél fokkal még egyszerűbb is. :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.12. 10:06:44

TH
Köszi az ötleteket! Ez a random.org teljesen jó.
Vaidakot pedig kérem, hogy ha megéhezik, akkor jelentkezzen a pizzáért.

sad cowboy 2009.03.12. 12:00:59

@reklámbuzi: "A szerencse ezúttal vidaknak kedvezett,..." . WTF?
Tehát ha senki sem találja el a megoldást akkor kisorsolásra kerül a pizza? Ez történt? Jól értem? Hát kéremszépen, nekem így is jó... :)
de azt azért tessék már elárulni, hogy mi lett volna a megfejtés.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.12. 12:13:41

sad cowboy
Ez az egész egy játék volt, aminek annyi volt a célja, hogy nevethessünk egymás hülyeségein. Sokan már akkor is tudták a megfejtést, amikor beírták a szlogenjavaslatukat.

A megfejtést aműgy szívesen elárulom, bár azt hittem, a kommentekből mindenki rájött már, mert többen is lelőtték a poént. Ha a képre kattintasz, akkor előjön az eredeti. A hihetetlen értékű főnyereményt, vagyis a pizzát pedig ezentúl is sorsolással lehet elvinni.

sad cowboy 2009.03.12. 13:25:40

@reklámbuzi: Akkor én kérek elnézést, ezt benéztem.

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.03.15. 00:15:10

"Szíve jobbra húzza őt", csak éppen fogódzót keres, mibe kapaszkodhatna. Tehát egy iskola reklámja. Vagy politikai párté? Jó ég, elkezdődött a kampányidőszak???

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása