Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Coca-Cola
Feltételezett Brief:
Sziasztok!
Ezt a briefet most nem Gyöngyiéktől kapjátok, aminek az az oka, hogy külsős specialistaként én viszem ezt a projektet. Hogy rövidre fogjam a bemutatkozást, Brand Destroying Specialist (BDS) vagyok, amiből nyilván kitaláljátok ti is, hogy a fő feladatom, hogy szétgyakjam azokat a brandeket, amiket rámbíznak.
A Coca-Cola persze nagyon erős márka, de roncsoltam már erősebbeket is - szóval remélem, ha ti is mindent beleadtok, nem lesz gond! Jelenleg 3 hónapos kontraktom van, hiszek benne, hogy ha Ti is mindent beleadtok, ennyi idő alatt is eléggé tönkrevághatjuk a márkát. És akkor végre nem fognak a fogyasztók arra gondolni, hogy ez egy szofisztikált, prémium márka, aminél esetleg olcsóbbat is találnak így válság idején - hanem ugyanazzal az érzéssel veszik kezükbe termékünket, mint amivel egy Profi Kólát vagy Jaffát (mert hhát ez a stratégiai cél).
Egyelőre printben gondolkodjatok pliz, de lehetőleg legyen olyan a kreatív, hogy az később akár TV-ben is igénytelennek tűnhessen.
Üdv,
Nagy S. József
"csak a halott márka a jó márka"
UI. A munkára mindössze 3 órát adok. Tapasztalatból tudom, hogy amit ennyi idő alatt nem tudtok összerakni, az nem lesz elég igénytelen :)
Az ügynökség feltételezett válasza:
Kedves József!
Köszönjük az insipráló briefet! Az az igazság, hogy már több brand rombolásában is részt vettünk, de ez az első eset, hogy ez ennyire tervezetten zajlik - nagyon izgatottak vagyunk!
Úgy érzem, hogy a csatolt munka magáért beszél, de azért slágvortokban leírnám azt a filozófiát, ami mögötte rejtőzik - avagy: miért hisszük, hogy ez a kreatív hatékony lesz?
NINCS: ebben a plakátban nem az a lényeg, ami rajta van, hanem ami nincs! nincs ember, nincs háttér - ezzel szinte lehetetlenné tesszük, hogy bárki pozitívan kötődhessen a brandhez. Még poharat sem tettünk a képre, pedig az beelfért volna a 3 órás időkeretbe :)
VAN: ami viszont van, az rendkívül célirányosan szolgálja a márka rombolását: bár könnyebb lett volna valódi tányérokkal dolgoznunk, nem találtunk elég primitíveket a 100 forintos boltban, ezért megrajzoltattuk őket. Fontos kulturális horgony emellett a kockás terítő, illetve a 4-es tányérszett: egy olyan tradicionális családra utalunk, melyben még 6-részes edénykészlet sincs. Ha lett volna több idő, raktunk volna pecséteket is a terítőre, de sajnos így is épphogy kész lettünk.
Üdv,
Gergő László
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.