Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Trojan óvszergyártó egy furcsa kampánnyal igyekszik felhívni a figyelmet a nemi úton terjedő betegségekre. Ezekről hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy bennünket nem fenyegetnek, ha nem élünk extrém kicsapongó életet, pedig a felmérések azt mutatják, legalábbis az amcsiknál - hogy 25 éves korára minden harmadik fiatal elkap egyet közülük. Lehet ez szifilisz, tripper vagy "csak" egy nemi úton terjedő herpesz, a lényeg, hogy az óvszer használata ezektől is megvédene bennünket.
Ha viszont a nélkül ugrunk fejest egy kapcsolatba, az olyan, mintha kihívnánk magunk ellen a sorsot, és mi magunk kérnénk tőle egy kis ajeszt. Erre a gondolatra építették utcai akciójukat a Trojan marketingesei, akik standokat állítottak fel, ahol ingyen trippert, ajándék szifiliszt és akciósan elvihető herpeszt próbáltak a gyanútlan járókelőkre sózni. Ez a technika már csak azért is működik, mert az ember szinte mindent képes elvenni az utcán, ami ingyen van, így a célszemélyek általában csak akkor jöttek rá az átverésre, amikor az STD (Sexually Transmitted Disease) már a kezükben volt. A kampányhoz tartozott egy film is egy a 21. szülinapjára a barátjától szifilszt kapó lányról, amit ide kattintva meg tudtok nézni. Sajnos én a 3 közül a második voltam, így semmiféle nemi betegségről nem tudok személyes tapasztalatokkal szolgálni, ráadásul elmúltam 25 is, így sajnos még kevesebb sanszom van rájuk. forás: makethelogobigger
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.