Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az, hogy a nagy nemzetközi márkáknak (Coca-Cola, Mini) szinte már kötelező a facebookra költözni, és így social marketingelni és közösséget építeni, már nem újkeletű dolog. Az azonban, hogy egy semmi kis magyar cég, amelynek látszólag sem a terméke sem a marketingje nem változott semmit a 80-as évek óta egyszercsak ugyanezt tegye, na az már valami. A Nógrádi ropogós sós pálcika pedig fogta magát, és egy meglepő húzással a facebookra ment, hogy ott gyűjtsön magának rajongókat. Ez nekem akkora meglepetés volt, hogy percekig csak pislogtam a monitort nézve. Zseniális kezdeményezés, ami könnyen lehet, hogy csak egy rajongótól indult, de ha esetleg mégis a cégtől, akkor leborulok előttük.
Aki hozzám hasonlóan ropi és különösen Nógrádi-függő, és már az általános iskolában ezt ropogtatta a nagyszünetben, ezt kínálta a barátainak a házibulikban, vagy ezt nyammogta az egyetemi vizsgákra való felkészülés közben, annak egész egyszerűen kötelező a feliratkozás a másik 2000 (időközben 2600) fan mellé. Rajongóknak külön házifeladat az egyre terjedő urban legendnek a megcáfolása, miszerint lehetetlen 2 perc alatt egy egész zacskóval megenni belőle anélkül, hogy közben innánk valamit. Én megyek és mindjárt ki is próbálom.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.