Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Boci-Boci, de kár érted

Annyira de annyira szurkoltam éveken át, hogy azt a szerencsétlen boci-boci tarkát kímélje meg a sors attól, hogy egy Boci csoki reklám kísérődallamaként végezze. Biztosan korábban is nagy volt a kísértés a márkamenedzserek fejében arra, hogy ezt a nyilvánvaló egyezést kihasználják, de eddig még valahogy sikerült leküzdeniük magukban ezt a vágyat. Most azonban átszakadt a gát, és hatványozottan törtek a felszínre az oly sokáig elfojtott indulatok, és talán emiatt valósult meg a vártnál is keményebb formában az ötlet.

A szóban forgó reklám egy igazi "családi" szpot, ami általában a semmitmodó, fantáziátlan, biztonsági és középszerű kifejezések eufemisztikus megfogalmazása. A filmb egy nagypapa-kisunoka kettőssel indul, akik "véletlenül" épp a boci-boci dallamát kezdik el játszani csokievzés közben. De nem ám tisztán, nem bizony, mert itt az az ötlet, hogy a jól ismert dallamot mindenki a maga képére formálja, amely így mindenkinél egy kicsit más. Éppen úgy mint a csoki, merthogy ez is, az is minden korosztály számára fogyasztható. Uhhh. A családi idill után jön a kötelező irodai jelenet pötyögtetett telefonnal, hiszen minden fogyasztásra releváns helyzetet meg kell mutatni, különben nem lenne teljes a checklist. Aztán jön a szerelmes-kanapés jelenet - romantikus pillanatokhoz is kiváló! - , majd a fiatalosnak szánt buli a boanyakú lánnyal meg trombitás Frédivel, ami ebben a formában inkább valami szalagavatóra emlékeztet.

Nem akarom jobban bántani ezt a filmet a kelleténél, hiszen a sok jellegtelen reklámnál nem rosszabb ez, de mindig fájdalmas olyan márkák "biztonsági" kommunikációját látni, amelyekben sokkal de sokkal nagyobb kreatív potenciál van. A készítők is biztosan tudtak volna ennél jobbat, a fiókban garantáltan találnánk tízszer jobb visszadobott ötletet vagy akár ötleteket, de a nagy magyar reklámgépezet sajnos megint csak ezt dobta ki nekünk. Persze lehet, hogy megint csak én vagyok ilyen negatív. Szavazzatok, és a pontszámok majd úgyis megmutatják az igazat.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2/5)

Címkék: kaja hungarikum reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr141016590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyber panka 2009.03.23. 11:14:15

de ez nem egy régi reklám? vagy csak nekem volt az az érzésem hogy már láttam régebben...

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.03.23. 11:53:04

Elég régi. Amúgy jobb mint 1/5 mert nem török ki tőle epilepsziás sikítógörcsben. Szavazógépet amúgy nem látok valamiért.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.23. 12:10:54

Elnézést, nem tettem ki a szavazóboxot. Ha régi, akkor bocs, én csak most szaladtam bele a filmbe. Tekintsétek akkor úgy, hogy bepótoljuk a lemaradást.

karas · http://www.karas.hu/ 2009.03.23. 12:26:16

én amikor olvastam az első bekezdést, majdnem elsírtam magamat hogy végül csak eljutottak erre a szintre is, de a reklám messze nem olyan szar mint gondoltam. azt hittem hogy valami óvodás csoport fogja énekelni a dalt és egy szánalmas poénnal együtt előkerül a csoki.
szóval simán 2/5!

nick nolte (törölt) 2009.03.23. 13:16:58

na ez téllleg nagyon fos
(már vártam h csak én vagyok-e így vele...:S:D)

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.03.23. 14:20:33

@reklámbuzi: szerintem semmi gond nincs azzal, hogyha "régi". Lényeg, hogy még nem veséztük ki :D

arasuna 2009.03.23. 15:00:04

Istenem, ez tenyleg fajdalmas. Az egesz szpot izzadtsagszagu erolkodes. Szornyu!

nutiform78 (törölt) 2009.03.23. 18:01:50

Moziban szoktam látni ezt a reklámot,de eddig fel sem tűnt hogy Boci csoki a zene meg a Boci-Boci.Mondjuk ez rólam mond el sokat...:)
Nekem az szúrta a szemem ahogy a csaj a basszusgitárt pengeti..

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.03.23. 20:13:37

Onnan látszik, hogy mennyire jellegtelen ez a reklám, hogy már vagy hetek óta megy és látom/hallom minden nap, de eddig egyszer sem figyeltem meg, fogtam fel, hogy ez egy Boci reklám. Meg azt se, hogy a bocboci megy alatta:D
Na ennyire nem fog meg:)

nothing.at.all (törölt) 2009.03.23. 22:45:20

szerintem aranyos, bár lehetne több jelenet, így kicsit erőtlen. bevezető alapján vmi borzalomra számítottam. mint a tibi meg hajós andrás.

Mediadroid 2009.03.24. 09:31:37

Mint Tv addict állíthatom: kb fél éve megy a spot. A lényeg, hogy a "családi" kategória szerintem teljesen jogosan létezik, mert vannak termékek, amiket a nagy szürke tömeg vesz meg, és az ő szemük nem feltétlenül pattan fel egy művészi, agyonkódolt, trendy, igazándiból 10.000 bp-i éjszakában ugyanott pörgő fiatalnak érdekes filmre... nekik tökre rendben van a Boci, boci... meg a Boci találkozása.
Ennek ellenére azt gondolom ez a film nem erős, természetesnek akar látszani, de minden egyes szereplő minden mozdulata hiteltelen. Az ok? 1. olcsó amatőr szereplők, 2. sietős forgatás (mert a) ügyfél nem fizet, 2. csak így tud sokat szakítani a fimes cég, 3. gyenge (vagy az adott munkát nem szívvel végző)rendező... stb.
Szóval az alapötlet szerintem még csak-csak, de a többi... most már én is 2,5/5 adok

nikk rivers 2009.03.24. 14:24:04

csoki reklám szürke
se íze se bűze
boa-nyakús trendi
nagyon akar lenni.

1/5 pontot
én is bármikor összehozok.

Ricsman - HóStrucc 2009.03.25. 12:49:20

Én konkrétan sírás közeli állapotba kerülök, amikor egy ilyen reklámot meglátok, mert akkor belegondolok, hogy:
- ezért valaki(ket) jól megfizetnek
- egy (vagy több) cég egész illetékes vezérkara rábólintott
- rengeteg, nem a szakmájában dolgozó marketinges végzettségű kisujjból 5x jobbat rázna, de még az utca embere is...
______________________________
SZUM= szégyen.

TH 2009.03.26. 18:14:53

nálam is 1/5, de csak azért, mert egy ilyen erős márkanév jobb reklámokat érdemel. Egy feltörekvő cégnél megbocsáthatóbbnak tartanám, hogy a Nestlé így reklámozza a Boci csokit, az szánalom.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása