Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

1 500 000

Ha minden látogatásért csörrenne egy forint a zsebemben, már régen milliomos lennék. De sajnos nemhogy nem csörren, a tetejébe még én fizetek. Na jó, nem sokat, csak hébe-hóba egy pizzát a reklámrejtvény megfejtőinek, de ahhoz képest, hogy mennyi időt ölök bele a blogírásba elég lúzer teljesítmény. De igazából ez nem érdekes, mert nekem ez még mindig csak egy hobbi, amit azért csinálok, mert az aberrált kis lelkemnek örömet szerez.

Eddig úgy tűnik, hogy nem csak magamnak írom ezeket a marhaságokat, és a különféle reklámtémájú posztok rajtam kívül még sokakat érdekelnek. Ennek legbiztosabb jele, hogy a blog beindítása után másfél évvel átvittük az 1 500 000. látogatást, kezet ráztunk a 600 000. látogatóval, és bestriguláztuk a kétésfélmilliomodik oldalletöltést, ami egy ilyen vacak kis blogtól talán nem is rossz eredmény. Még akkor sem, ha - mint azt sokszor és sokan a fejemre olvassák - az index blogajánlójának is hatalmas szerepe van ebben.

Az egyetlen negatív változás, ami a blog mögött hagyott másfél évben történt, az a bloggal kapcsolatos munka mennyiségének mmegnövekedése. Egyrészt mert nagy bánatomra kikoptak mellőlem a kezdeti csapat tagjai - Mr. Wolf és Black Mamba már csak ritkán, vagy egyáltalán nem írnak -, és ha nem lenne chimie, a brief blog gazdája, akit ezúton is csókoltatok, egy unalmas monobloggá fajult volna az addict. Másrészt a sok látogató az igényeket is megnövelte. Sokan szinte már profi szerkesztést és színvonalat követelnek meg a blogtól, illetve tőlem, amiben igazuk is van, csak hát munka és család mellett néha még ezt is irtózatosan nehéz kiizzadni. Azért remélem, hogy így nektek és nekem is jó ideig sikerül majd még megőrizi a lelkesedést, és sok örömet szerezhetünk még egymásnak az addict oldalain. Olvassatok tovább, és terjesszétek az igét: reklámfüggőnek lenni jó!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr821019023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.25. 12:18:29

Kedves reklámbuzi!

Őszinte gratulációm ehhez az emberfeletti teljesítményhez! Nekem kevésbé "profi" szerkesztéssel is tudsz mindig érdekeset mutatni, úgyhogy miattam ne vond el magad a családtól és egyéb teendőidtől.

Blogszerzési problémáidra talán megoldást jelentene, ha feldobnál egy "vendégblogger kerestetik" posztot, nálam működik: perpill egy ritka nyűglődős fordítás miatt egy percem sem jut a blogra, de szerencsére, pár vendégblogger lelkesen helyettesít, és eszméletlen jó posztokat lőnek felfelé. Bár nyilván már eszedbe jutott ez a lehetőség...

arasuna 2009.03.25. 13:14:40

Gratulalok Reklambuzi!

Tenyleg nagy teljesitmeny, nagyon jo blog, jo eredmeny. Mindig kivancsian olvasom. Szoval ezert most te erdemled a pizzat. Hova kuldjem? Milyet? :)

Mr_Wolf 2009.03.25. 13:36:25

Maj' ha átjöttök a kiccsaláddal, akkor kapsz írásokat, addig nem jár. Gratulálok egyébként - az elején nem hittem, hogy így kinövi magát a blog. Lehet, hogy akkor is olvasnám, ha nem ismernélek.

cyber panka 2009.03.25. 13:38:07

Gratulálok!
jó a blog, az index ajánlók miatt ne szabadkozz, az is a te érdemed!
Így tovább

4tissimo · http://4tissimo.wordpress.com/ 2009.03.25. 13:45:58

Addictot, bírod? by LelkesEmese
Én nagyon bírom a blogodat és grat a szép, nagy kerek számokhoz!

kovacsferenc123123 2009.03.25. 14:49:04

egyik kedvenc blogom. nekem ennél nem kell profibb!
de azt mondjuk még mindig nem értem, hogy a régi blogskin mit vétett :). én azt jobban szerettem.

Chalabre (törölt) 2009.03.25. 15:09:21


"nekem ez még mindig csak egy hobbi, amit azért csinálok, mert az aberrált kis lelkemnek örömet szerez."

Ez a lényeg. Ez látszik is a blogon. Ha ez elveszőbe kerülne, vége az egész addict varázslatnak... A blogolás elsősorban egy önkifejezési forma, nem? Az csak egy grátisz, ha mások is kíváncsiak az alkotásodra, a gondolkodásodra, a hobbidra. Jutifalatot vársz? Majd én is felszámolok minden általam kiváltott orgazmusért díjat :-), miközben én is kaptam :-)! Ugyanmár!

Ez a blog tömény sikerélmény számodra, ami hozzátesz a munkádhoz és a magánéletedhez is.

GRATULÁLOK!

Csak így tovább! Nekem is ez a blog az egyik kedvencem...

Mirko 2009.03.25. 15:14:51

Gratulálok, a blog (így is) remek, előre a hárommilliomodik felé! :]

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.03.25. 16:21:16

Minenkinek köszönöm, Chalabre sorait pedig felírtam az irodai vécéajtó belső oldalára alkoholos filccel, hogy minden nap emlékeztessen rá, az orgazmusért nem jár jutalomfalat!:))

xxyyxx 2009.03.25. 18:35:49

Kongrat. That's all I can say.

ReklámFüggő 2009.03.25. 19:11:18

Gratula ezen szép kerek számokhoz! (Bár tény, hogy ez kicsit irigykedéssel tölt el.)
És valóban jó ReklámFüggőnek lenni... :)

hebrew_hammer 2009.03.25. 19:19:55

Napi kellemes "gondelfelejtős" blogom.

Köszönöm, és gratulálok!

From the bottom of my heart.

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2009.03.25. 20:54:40

Grat

Egyebkent egy paypal donate ikont kitehetnel, ki tudja, hatha segitene valamit :)
udv

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.03.25. 21:26:43

Szeretünk mind Barbie :D
csak én egyedül legalább 120.000-szer kattintottam ide ;o)
hogy egy kicsit magamat is ünnepeljem :o))
konstruktív hozzászólásaimmal emeltem a blog egyébként is superbright fényét :DDDDD

2 milliónál talán lesz addictbuli

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.03.26. 00:21:52

nem viccelek, nem seggnyalás, én imádom a blogot, messze a kedvencem minden blog közül, még indexnél is gyakrabban látogatom (ezt nekik nem mondjuk el ;DDD)

én egyetemre járok és nagyon ráérek szóval ha szeretnéd nagyon szívesen írok bármiről (reklámok :D) és bármit ;) sőt, megtisztelés lenne ;)))

zadir · http://ulloi129.wordpress.com 2009.03.29. 17:30:54

Gratulálok hozzá, szívesen olvasom naponta, csak így tovább!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása