Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Elég furcsa egy ötlet, de a louisville-i Kentucky Fried Chicken éppen ezt találta ki, hogy reklámozza drive in rendszerben működő éttermeit. Látva a megszaporodó és az autósoknak sok kellemetlenséget okozó kátyúkat, a KFC gondolt egy nagyot, és elkezdte a saját szakállára betömni a mélyedéseket, majd a frissen aszfaltozott részekre - egy idő után lekopó festékkel - ráfestették a logójukat, mellé pedig a Refreshed by KFC mondatot. A lakosoknak nagyon bejött az ötlet, és támogatták a kezdeményezést, a hírek szerint a hatóságok azonban nem voltak boldogok, mert a közutak karbantartása központi feladat, így nem nézik jó szemmel a magánakciót. Én nem bánnám, ha valaki itthon is fantáziát látna ebben, hirdetési felület akadna bőven. via: adrants
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.