Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: A Szerencsejáték Zrt. nem kegyelmez

Nem tudom mi történt a Szerencsejáték Zrt.-nél. Talán a Gonosz kerítette hatalmába a Csalogány utcai épületet, esetleg valakinek görcs állt a kezébe vagy beragadt a főnök számítógépén az Enter bilentyű. Valaminek történnie kellett, mert nem tudom elképzelni, hogy önszántukból adnának újabb és újabb megbízásokat a reklámügynökségüknek a Minden órában nyeremény kampány folytatására. Amikor már mindenki a padlón van a vizuálisan és verbálisan is leginkább Anettka médiaszereplésének romboló hatásához hasonlítható kampányoktól, akkor ők egy újabb mélyütést visznek be a célközönségnek. Ezúttal a megszokott szóvicc nélkül, de a korábbi filmek szellemiségét és sajnos képi világát is idéző filmmel rukkoltak elő, amelyben egy "fiatalos" főszereplő minden létező, a szerencsével kapcsolatba hozható tárgyat, kabalát magára aggatt. Ennyi.

Kiindulásnak talán nem is lenne olyan rossz ötlet, és még néhány napos vagy hetes gondolkodással el is lehetett volna jutni ennek mentén valahová, csakhogy a készítők már az út legelején úgy érezték, hogy készen vannak. Így lett egy nagy jóindulattal is legfeljebb sajtóhirdetésre való ötlet igen-igen rossz ízléssel megfilmesítve, és reklámként az ügyfél torkán lenyomva. Nézzétek meg, ha még nem láttátok, aztán nyomjatok egyet a szavazógombra, hogy ezzel vezessétek le a bennetek is lassan de biztosan felgyülemlő feszültséget. Rám kétségtelenül nagy hatással volt a film, mert megígértem, hogy ha abbahagyják ezeket a múlt rendszert idéző álreklámokat, akkor azonnal veszek egy lottószelvényt. Sőt, minden órában veszek egyet!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,5/5)

Címkék: hungarikum reklámszavazás arany békasegg reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr771042653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxyyxx 2009.04.03. 10:40:53

Ó, végre, ez az egész Szrt. téma már nagyon ide kívánkozott! Évek óta ontják a reklámszennyet. Lópici Gáspár még elment, vicces is lehetett a célcsoportnak. A yachtról üzenő lottóötös nyertesének ötlete klassz volt (kivitelezése már nem annyira). Azóta viszont minden kampánnyal csak lejjebb és lejjebb mennek. Szörnyű. Elkeserítő.
A téma nagyon hálás lenne. Remek nemzetközi példák vannak szerencsejáték kommunikációra. De valahogy nálunk minden tendert ugyanaz a pár C kategóriás reklámügynökség nyer meg, ugyanazt a pocsék színvonalat nyújtva. Ébresztő! A gagyi ideje lejárt!

arasuna 2009.04.03. 11:50:15

En bevallom oszinten nem nagyon lattam a korabbi Szerencsejatek Zrt-s reklamokat es lehet, hogy ezert nem ertem, de valaki mondja mar ki, miert maszik ki egy satorbol a srac es miert tereget az asszony szemmel lathatoan egy varosi parkban? Legalabb 5x megneztem, hogy rajojjek, de mindhiaba...

Netremete 2009.04.03. 12:41:42

Nem értem az egészet. Ritka szar. Kik ezek az emberek? Mit csinálnak? Mi aza sátor? Mi az a teregetés? Mi van?

borzalmacska 2009.04.03. 14:56:59

A gépi nevetés mindennek a legalja...
Kéne már egy nagytakarítás a Szerencsejáték Zrt. marketingosztályán, leselejtezni az előző rendszerből ottmarad bútordarabokat, miegymást.

Bájsz · http://myspace.com/bysman 2009.04.03. 15:28:44

Hát szerintem annyit azért nem kell gondolkodni rajta. A termék ugye az a lehetőség, hogy egy lottószelvénnyel több lehetőség is van a nyerésre. Ezek a sorsolások óránként vannak. Tehát ezek az arcok odaköltöztek a lottózó mellé, hogy le ne csússzanak az óránkénti nyereményről. Ez az alap sztori és ez van ráhúzva erre a szitkom dologra, ezért van a gépi nevetés, meg ez a típusú humor is. Valóban eléggé szocreál de hát ez egy állami cég. :) Az alacsony költségvetést annyira nem értem egy SZRT-nél, de a többit, hogy mi miért van azért igen. Vannak ennél gyengébb eresztések is a nagy magyar valóságban, nekem a kéményseprő pld kifejezetten szórakoztató, ahogy behúzzák a képbe...

albinoblacksheep 2009.04.03. 15:34:11

@arasuna: A reklám sorozat szerint azért költöztek ki csövezni, mert nem akarnak lekésni egyetlen órát sem, és így besátraztak a lottózóval szemben.
Az én verzióm:
A megdrágult lakásrészleteket nem tudták tovább fizetni, így a eddigi kamat+ törlesztést lottóra költik, hátha nyernek és telik majd lakásra. Zseniális fogás a Szerencsejáték ZRt. -től, hogy megcélozza ezt a hatalmas elnincstelenedő réteget. Amelyik reklámszakember ezt nem látja be menyjen el inkább bányába követ fejteni! :)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.04.03. 15:57:26

KORN,
azt hiszem Havasi követe el

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.04.03. 18:34:54

egyébként szerintem nem a készítőkkel van a baj, hanem a belsősökkel, nekik ez tetszik

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.04.03. 18:35:31

ja és ahogy lenni szokott, ráerőltetik az ügynökségre

Vyca 2009.04.04. 13:01:13

Nem azt mondom, hogy ez a legjobb reklám, amit láttam, de nekem bejön ez a szocreál stílus.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása