Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kiakadtak a Stihl-fűrész morbid reklámján

Új-Zélandon állítólag áll a bál a Stihl kissé morbid reklámja miatt. Ebben egy haldokló idős férfit látunk, aki családja körében készül a nagy útra. Mielőtt elindulna, magához inti a fiát, hogy a fülébe suttogja utolsó szavait, amit aztán az egy kissé máshogy ad elő a többieknek. Én inkább csak semmilyennek találtam, mint megbotránkoztatónak, ennek ellenére Új-Zélandon mégis sokaknál kivágta a biztosítékot. A szpotot készítő DDB kretaívigazgatója már hiába próbálta védeni a reklámot azzal, hogy ez nem sértő, anem épp ellenkezőleg, egy könnyed, humoros darab, úgy néz ki, a Stihlnek ebbe most beletörik foga. via: adfreak

Címkék: humor morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr201044784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.04.04. 19:02:18

Hát, azt még értem, amit a fater mond, de a kiscsákót nem. Igy nem esett le a poén. :( Elárulnád, mit mondott a fiú?
Nagyon köszi!

ReklámFüggő 2009.04.04. 19:16:14

Amikor kérdezték a sráctól, hogy mit mondott, a válasza az volt:
"Azt mondta, hogy enyém lehet a láncfűrésze."

A kialakult botrányt pedig én sem értem igazán...

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.04.04. 20:18:25

Szerintem ebben semmi botrányos nincs, maximum az, hogy mennyire gyenge próbálkozás.

2009.04.05. 13:45:10

hát, ha valaki látott már haldoklót közelről, főleg családtagot, gondolom, azt zavarja
egyébként tényleg béna

nick nolte (törölt) 2009.04.05. 13:56:25

új zélandon milyen nyelven beszélnek...?
:S:D

kbanna 2009.04.08. 09:53:27

Hááát... nálam is kiverte a biztosítékot. No én nem cirkuszolnék, de egynél többször nem bírom megnézni. És undorodnék a S. fűrésztől, ezek után nálam "reklámként" sem jön be. "Vigyázz anyádra" - mondja a haldokló, és a végső pillanat után a vidám szélhámos átveri a gyászolókat azzal, hogy most már övé a fűrész, semmibe véve emberi értékeket, érzéseket - ezek hosszú távon nem tesznek jót az amúgy sem rózsás társadalmi értékrendnek.
Vagy nagyon buta a reklámkészítő, de ezt nem feltételezem, akkor inkább az "érzelmi intelligencia" hiányát.
Kamaszok röhöghetnek rajta - zavarukban, de akkor sem humoros, nem is pikáns, csak szimplán bután morbid. Szerintem.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása