Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Új-Zélandon állítólag áll a bál a Stihl kissé morbid reklámja miatt. Ebben egy haldokló idős férfit látunk, aki családja körében készül a nagy útra. Mielőtt elindulna, magához inti a fiát, hogy a fülébe suttogja utolsó szavait, amit aztán az egy kissé máshogy ad elő a többieknek. Én inkább csak semmilyennek találtam, mint megbotránkoztatónak, ennek ellenére Új-Zélandon mégis sokaknál kivágta a biztosítékot. A szpotot készítő DDB kretaívigazgatója már hiába próbálta védeni a reklámot azzal, hogy ez nem sértő, anem épp ellenkezőleg, egy könnyed, humoros darab, úgy néz ki, a Stihlnek ebbe most beletörik foga. via: adfreak
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.