Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: MAKSZ

Vajon miért és kinek hirdeti magát a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szerte a fővárosban köztéri médiafelületeken?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr731050079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cophie 2009.04.06. 21:43:45

köszönöm, hogy végre szóvátetted..szerintem borzalmas és egyáltalán nem látom értelmét ennek az egésznek..

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.06. 21:44:54

cophie
Várjunk türelmesen, hátha valaki megmondja.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.04.06. 21:54:06

én is csatlakozom a kétkedőkhöz... szerintem bartereztek az EPA-val :D éves tagságért felület

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.06. 21:55:39

Sue
Ennek legalább lenne értelme. Félek, hogy a megoldást máshol kell keresnünk.

Csutkaa · http://flickr.com/photos/csutka/ 2009.04.06. 22:35:17

Sok pénz, önfényezés. Mást el nem tudok képzelni

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.04.06. 23:07:46

A kampánynak van értelme. De köztéren?

Folyik egy pozícionálási "harc" a komm. szakma reprezentatív szakmai szervezetei között. Hol a Reklámszöv., hol a MAKSZ mondja magáról, hogy a komm. ipar legjelentősebb/irányadó szakmai szerveződése.

Meg persze van új logó, új arculat, Lehet, hogy véresen komolyan vették a kampány egyik üzenetét: "A MAKSZ a magyar polgárok 95%-át eléri és véleményüket formálja – minden nap"

Ehhez aztán kell médiasúly. De ki itt a célközönség? Nem az átlagember! Akkor meg minek-köztér???

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.06. 23:18:30

Bery
Igen, erre vonatkozott a kérdés, bár őszintén szólva ez a reklámszakszervezeti hirig is megérne egy misét.

Noda10 2009.04.07. 09:58:13

AZ hagyján, hogy nem a közembereknek szól, de nem is érdekli őket... Honnan tudja, hogy minek a rövidítése a MAKSZ??? Annyira nem izgatja, hogy utánanézzen... MEg ha tudja is, hogy mi ez... akkor is tesz rá, hogy kik nyomják neki a reklámot :D

egygrafikus 2009.04.07. 10:10:00

"...van új logó, új arculat..." Hát az is megérne egy misét, milyen az a logo...

Mediadroid 2009.04.07. 10:10:40

Hát igen, a jó öreg MAKSZ, meg a jó öreg (elavult) ügynökségei... Kik is ők? A szakma (ma még urlakodó) dinoszauruszai, akik látják a közeledő üstököst, de még gyorsan próbálják elhitetni mindenkivel (és magukkal), hogy ez így a jó, aki máshogy csinálja, az kókler, amatőr, szar, csaló... Mert ugye a méret a lényeg, ami nagy, az megbízható, okos, hatékony... és a akmpány is valami ilyesmiről szól. Szerintem elsősorban a hirdetőiknek, akik autókázva majd jól meglátják a plakátokat, meg aszakmai médiában a hirdetéseket. Van benne logika, de szerintem totál értelmetlen.
A plakátok biztos ingyen voltak, elhelyezkedésükből ítélve (nem túl jól pozicionáltak sok helyen)
@SueSue: az EPA nem MAKSZ tag, ellenben MRSZ tag... a két szövetség között meg békés rivalizálás van. A MAKSZ amolyan szakmai kamara akar lenni, a ki a tagvállalatok érdekeit védi. Az MRSZ szakmai szövetség, aki szívesen befogad érdekcsoportokat (IAB, FÜGE, ambient, most legutóbb az EPA monster ellen kűzdő plakátos cégek...). Szóval más a megközelítés, sok témában egy platformon vannak.

nick nolte (törölt) 2009.04.07. 10:58:12

na essszt má vártam én is...
nem teljesen értem....


ez a mi vagyunk a legjobbak , kicsit gáááááz

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.04.07. 11:56:32

@Mediadroid:
akkor még érdekesebb a történet... tiszta tényfeltáró újságírás :D

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.04.07. 13:45:51

hehe. erről én is akartam irni.
namost az egy dolog, hogy a MAKSZ most pozícionálja magát meg a hírdetőknek önfényez, és a köztér is rendben lenne, de mégis, miafenét akarnak a metroban?? ott milyen százalékban fordul meg a célközönség?

savmart 2009.04.07. 14:30:32

Nekem egy dolgot mond: a MAKSZ-on kívül is van élet. 20%-nyi "szpot" bizonyítja ezt. Saját létezésének értelmét kérdőjelezi meg ezzel.

la russa 2009.04.07. 15:18:56

azt mondja el, amit eddig is tudtunk: nagy
a többi pedig a kreatív ezek szerint?

a csatornaválasztás agyatlan

szóval mostmár hivatalos: nagy = böszme?

xxyyxx 2009.04.07. 16:56:00

csatlakozom az előttem szólókhoz. olyan a kampány, a logotípia, az arculat, a kampány átgondoltsága (majdnem stratégiát írtam :-), amilyen maga a maksz. totálisan felesleges. öncélú. magamutogató. lufiszervezet. összességében azt gondolom: kártékony.

resztli 2009.04.10. 09:01:58

az ÖRT-nél kártékonyabb szervezet a reklámban nincs

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása