Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Aki vért ad, nyugodtan szemétkedhet

Véradással az ember akár két ember életét is megmentheti, ami akkora jótétemény, amivel mindenféle piszkos kis trükköt, szemétséget vagy aljas húzást kompenzálhat. Legyél bármilyen szemét, egy véradással egálba hozhatod magad, bűneid megbocsátást nyernek. Ezzel a kicsit a búcsúcédulákra és a gyónásra hajazó ötlettel és a Redeem Yourself sorral a Door Number 3 kis ügynökség örvendeztette meg a világot. Azt nem mondom, hogy kedves gondolat az emberek önzőségére építeni egy jótékonysági kampányt, de ettől még lehet sokkal hatásosabb, mint egy szépelgő, de a fejek fölött elsuhogó szokványüzenet.

Eddig ugyanis legtöbbször az emberek szánalmára építették a hasonló kampányokat, csakhogy ezzel az érveléssel egy csomó embert egész egyszerűen nem lehet meghatni. Ha viszont egyfajta csereüzletként állítják be a véradást, melynek során mindenki azt érezheti, hogy ő bizony jó ember annak ellenére, hogy a hétköznapokban egy kis sunyi rohadék, egész másképpen hangzik a dolog. A megmentett ember számára pedig végső soron tökmindegy, hogy kitől és miért kapta a vért. A filmekben szándékosan hétköznapi embereket mutatnak hétköznapi szituációkban (bevásárlókocsi, hamburgersütő, ablakmosó srác) amelyekből könnyen magunkra ismerhetünk. Nézzétek meg őket, és gondolkozzatok el - velem együtt - hogy mikor voltatok utoljára vért adni. Nem lenne jó egy kis megkönnyebbülés? via:adfreak

 

Címkék: humor nonprofit

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr871050018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddo 2009.04.07. 10:12:03

Nekem abszolút ül a gondolat, kár hogy a konkrét ötletek - leszámítva a burgerest - kimondott rosszindulatról szólnak. Nekem is lenne mit jóvátenni, de alapból nem vagyok senkivel paraszt. Szal ha ez nem is olyan vicces mint a "We're tired of asking nicely" kampány, valszeg többeknél ér célba.

pipboy2000 2009.04.07. 13:10:32

Nekem nagyon bejön, s el is megyek vért adni, csak ki kell találjak valami surmóságot, amit utána megcsinálhatok.

kbanna 2009.04.08. 10:26:01

Erkölcsileg pocsék. Szóval nyugodtan legyünk disznók - ez az üzenete.
Egyébként az ilyen figura nem az a típus, aki bármilyen reklám hatására vért adna. (Akkor már a liftben is lenne lelkiismerete...) Aki meg nem ilyen, az sztem undorodik az ilyenektől, tehát a hasonló reklámoktól is.
Majd le kell mérni, mennyire volt hatásos. És akkor azt is visszakérdezni a véradóktól, hogy több átverést műveltek-e mostanában, vagy kevésbé zavarják-e őket a saját disznóságaik... És ha kimutatható valami releváns összefüggés, utána majd mérlegelni, hogy megéri-e az embertársak elleni halomnyi csíny és disznóság az "életmentést". Az a gyanúm, hogy nagyobb valószínűséggel fog valaki a reklámból annyit felfogni, hogy csakazértis elhúzhat a lifttel egy cipekedő idős nő elől, és a legkevésbé sem a véradás lesz a "maradandó"üzenet...Pedig az ilyen hozzáállást még csak reklámozni sem kell: 1. van belőle elég, 2. nem hiányzik senkinek.

aklubisz 2009.04.08. 16:46:12

belefért még egy mini starbucks reklám is...

freddo 2009.04.08. 18:34:17

@kbanna: Érezted már a kínt, hogy válaszolnod kéne egy hozzászólásra, de azt se tudod, hol kezdj bele? Hogy elkezded a megírni, aztán inkább hagyod a fenébe, újrakezded és megint hagyod a fenébe? Hogy eljátszol ezzel 10 percig aztán inkább ráklikkolsz a xuk.ru-ra?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása