Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Update: Végre elhárították a hibát, és újra működik a szavazóbox. Fussunk akkor neki még egyszer a szavazásnak, és lássuk, elsöpri-e a népharag a reklámszóvicceket.
Az elmúlt néhány alkalommal beleszaladtam már olyan reakciókba, amelyek az enyémmel homlokegyenest ellenkezőek voltak. Alapvetően nincs bajom a szóviccekkel - a L'art pour L'art társulatnak annak idején kifejezetten jól álltak - és még magam is terrorizálom velük néhanapján egyre gyengülő idegrendszerű környezetemet. De más dolog öncélúan poénkodni, és nagyon más egy reklámban szintén öncélúan szóvicceket sütögetni.
Ez az én véleményem, de a múltkori Stihl fűrészes kampány lehúzásakor is sokan jelezték, hogy nekik bejön az efféle szájzsonglőrködés. Ezért ezúttal titeket kérdezlek meg, mit gondoltok erről a jelenségről, amelynek legújabb darabjával a gömbtalpú cipők királya, az MBT támadta meg a gyanútlan járókelőket.
Szavazzatok, és kiderül, van-e létjogosultsága Geszti Péter reklámhagyatékának, vagy szerintetek is indulhat minden ehhez hasonló műalkotás az Arany Békasegg kategória fődíjáért. A képért köszönet pumpának, a designpumpa blog gazdájának, aki a verbális jobbegyenestől még kissé kótygosan, de elküldte nekünk ezt a képet. (Úgy mellesleg tényleg jó ez a topán?)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.