Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: Arany Penge nevezés

Vajon mi lehet az oka annak, hogy a Cannes Lions fesztiválra majdnem ugyanannyiért lehet nevezni (350 euró), mint a hazai Arany Pengére (79000 Ft + áfa)?

Címkék: reklámdilemma

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr191058169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirko 2009.04.10. 19:14:47

Nyilván azonos presztízsű eseményről van szó, nemde?

Fashionistas 2009.04.10. 23:10:51

Mert az Aranypenge egy igen nívós díj egész Európában sőt a világon.
Sok rendező el se megy Cannes ba mert nem alacsonyodik le egy semmitmondó kis filmszemlére.
Nincs itt probléma. Sőt jövőre még drágább lesz! :)

xxyyxx 2009.04.11. 23:45:10

Arany Penge... Úristen, mekkora gagyi! Szokásos: egymásnak osztogat a zsűri. Ja, s ne feledjük, hogy a rendezvényt az adott évben "szervező" ügynökséget is halálba kell díjazni. Amikor csak tehetem, kerülöm ezeket az eseményeket, tavaly sajnos jelen voltam. Borzalmas élmény. Iszonyatos. Önámítás. Szánalmas. Olyan szomorú, hogy itt tart a szakmánk, olyan szomorú...
Egy fillért se fizetnék, nem is neveznék amúgy, bojkottálnám az egészet! BOJKOTT!

Mediadroid 2009.04.14. 09:34:27

Azért kell majdnem ugyanannyit fizetni (kb 80%), mert uganannyi melója van vele az adott szervezetnek itt is ott is (adminisztráció, feldolgozás, zsűrizés, szendvicskék...)
szvsz

ethan blow 2009.04.14. 12:47:25

azért, srácok, mert ez is csak egy üzlet. vicces kis bolhacirkusz, az igaz, és rettenetesen sok munka van vele, ez egyértelműen látszik a díjkiosztó egyre igényesebb szervezésén is. egyszer azt mondta egy CD haverom, aki magyar, és szeretem is ráadásul, hogy nem nevezni kell egy ilyenre, nem abban van az okosság, hanem csinálni egyet és felfuttatni! és meg is csinálta, többet nem mondok. de építkezik éppen.

Médiadroid,

ha egy Cannes fesztivált ugyanannyi munkával hoznak össze, mint ezt a miezittet, akkor valami nagyon jól működik Cannesban, vagy kurvaszarul itt, lehet tippelni.

_Budabitch_ (törölt) 2009.04.14. 18:15:22

Jó drága. Megmondjam, mi nyer idén?
(Cannes egyébként attól lesz igazán drága, ha oda is mennek.) Az AP díjkiosztóra csak oda kell menni, esetleg érdemes hajat mosni előtte, de nem vágja haza az agency büdzsét.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.04.14. 18:44:44

@_Budabitch_ tetszik :)) végre egy insider

_Budabitch_ (törölt) 2009.04.14. 22:30:40

Csak vicceltem. Nem vagyok zsűritag. Persze, maguknak is osztanak, de hát kinek osztanának? Nincs elég ügynökség :-)

Mediadroid 2009.04.17. 14:10:05

@Mu Deng: én csak a nevezések feldolgozásáról és hasonlókról beszéltem... a rendezvényt a szponzorok fizetik inkább.
@_Budabitch_: én már többször zsűriztem, de még nem nyertem... rosszul csináltam valamit?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása