Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A brazíliai Playboy készített egy fotósorozatot az ottani Big Brother aktuális jónőjéről, majd ennek népszerűsítésére egy kissebb kampányt indított. A lényege, hogy az újságos standokon elhelyezett webkamerák képét közvetítették a mellettük lévő monitorokra, ezáltal azt az érzést keltve a jónépben, hogy bent vannak a házban (villában? gunyhóban?). A fősor is ezt sugallja - mit sugallja, egyenesen kijelenti - hogy ha megnézed majd a "csudálatos" fotósorozatot a hölgy főszereplésével, akkor tökéletesen úgy érzed majd, mintha bent lennél ( talán egy fürdőszobaajtó kulcslyukán keresztül készültek a képek?).
Az üzenet érthető, láttunk is ilyet már az utóbbi években nem is egyet, ám a megvalósítás miatt mindenképp említést érdemel szerintem a reklám: valami elképesztő igénytelen. A kamerát meg sem próbálták elrejteni, jó lesz az a gyári csiptetőjével a fősort közvetítő transzparensen. A monitoron kiválóan látszik a Windows menüsor és a tálca, egyébként is jó lesz az ahogy van, meg sem próbálnak a külsejével játszani egy kicsit, legalább brandingelni. A Neogama/BBH ügynökség kreatívjai nem erőltették meg magukat, rászánhattak volna még egy-két órácskát mielőtt lemennek a strandra. via ibelieveinadvertising.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.