Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Menten csapok a kezemre! Majdnem elfelejtettem hírt adni arról, hogy a blogon is agyondícsért, a tavalyi Reklámszemlénken toronymagsan az élen végzett esélyegyenlőségi kampány egy rangos nemzetközi díjat kapott. Az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (EACA) által tavaly útjára indított EACA CARE díjat (EACA CARE Awards for Social Marketing Campaigns) idén az ACG.HEY, a Grey és Miniszterelnöki Hivatal közös gyermeke, az "Együtt a fogyatékossággal élőkért "kampány nyerte.
A versenyen az alkotásokat az Európai Parlament képviselőiből, médiaszakemberekből, ügynökségi vezetőkből és megbízókból álló, tizenkét tagú bizottság bírálta el. A kétfordulós verseny döntőjébe összesen húsz pályaművet válogatak be, míg a társadalmi célú kategória öt döntős pályázatából (3 francia, 1 török és 1 magyar) végül a hazai kampány lett a győztes. Innen szeretnénk gratulálni mindenkinek, aki hozzáadta a magáét!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.