Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: K&H reklám

Vajon hányszor lehet még különböző narrátorszövegekkel adásba tenni a K&H Bank egy kisportolt testalkatú, sapkás fiatalember kockák tetején bemutatott, erotikus csípőmozdulatokkal fűszerezett táncára épülő reklámját?

Címkék: bank reklámdilemma

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr291064897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa! 2009.04.14. 18:23:07

Az elégnél sokkal többször.

_Budabitch_ (törölt) 2009.04.14. 18:24:40

Addig, amíg kutatásokkal be bírják bizonyítani, hogy hatékony, mint állat, beszélnek róla (pl. itt is) mint állat, és ha fikázzák, az csak a gazd. válság miatti általános elégedetlenség miatt van ugye.

A KH marketing-gépezet nem hagyja magát. Addig megy a sapkás csíra, amíg bele nem döglünk. Figyelitek, hogy a zene meg van cukizva, remélem!

Tüntetés a KH hedkvóterz előtt (nyuggerek, táblák, "Sapkás, takaroggy!!")
A marketingosztály értékelése: SPONTÁN flashmob, brandrajongás, hurrá!

Szóval nem érdemes szidni sem, mert valahol, valaki számolja, hányszor említik fórumokban a Sapkást.... és olyan Effie-t kap, hogy csak na.

gojszi 2009.04.14. 22:06:03

@SueSue: ez nem válasz a kérdésre. Szóval...hányszor? ^^

Egon Bondy 2009.04.14. 22:20:38

Hát izé, olyan kormányunk van, amilyet megérdemlünk, vagy másképp olyanok ők, mint mi. Miért lenne ez másképp egy bank reklámjával? Véleményem szerint ótvar és proli, az összes szereplővel együtt, de hát a banknak megy, biztos mérik a a reklámot is, csinálják.
A reklámszakmában is vannak kompromisszumok, nem vagyunk Hollandia, sohasem felejtem el a barátunk a medvesajt medvés-autós-rendőrös reklámját, fájt, oszt azt is csak csillogó szemű okos kreatívok csinálták...

_Budabitch_ (törölt) 2009.04.14. 22:33:37

@SueSue: Igen, igen, és kapjon jövőre is! Sőt, kérem a bennfenteseket, hogy most már mindig ez a táncitánci legyen, amíg a világ világ. Csak néha kicsit tekerjenek a mjuzikon. Megszoktam, mint a Calgont. Kell és kész.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.14. 22:42:14

Azért én meg udnám szokni, ha nem lenne. Viszont így, hogy végtelenítve újratöltik, ha kérhetném, akkor legalább a sapkáját cseréljék le, vagy nézzen egyszer jobbra, amikor balra kellene. Én már ennyivel is beérném!

skvugdskuvsdiov 2009.04.15. 06:49:41

szegeny Jamiroquai-t meg egy orszag megutalta miattuk.

majomka 2009.04.15. 10:28:12

Én eleve azt nem értem, hogy jött a tánc? Mármint mér, meg hogy. Mert ha cipőt reklámozna, mint a naffejű südiiringó, akkor azt mondom, ok. Vagy piát. De a bankhoz mi köze a táncnak? És amúgy a léggitározás a leggázabb szerintem. Akárhányszor látom, sose sikerül megállnom, hogy ne fűzzek hozzá valami nagyon gyalázatos kommentet ahhoz a szerencsétlen ugráló szerencsétlenhez.

gojszi 2009.04.15. 14:49:45

@majomka: "...De a bankhoz mi köze a táncnak?"
majomka: kicsi kamat, kicsi tánc. hmm? így sem...? xD

dissou 2009.04.15. 15:24:06

Az a legszebb, hogy meg a layoutot is loptak a republicosok
lehet nezelodni:
socleo.pt/

xxyyxx 2009.04.15. 16:31:48

Annyira szégyellem, hogy K&H-s vagyok... A kártyáik dizájnja is ocsadék. Tök ciki. Mentségemre szóljon, hogy én még ABN Amrós időkben nyitotam a számlámat, csak osztán átalakultak... Borzalmas ez a táncolósdi üresfejű kommunikáció. Nade, mit várjon az ember gyermeke egy olyan ügyféltől, aki szerint az ügynökségre csak azért van szükség, mert nem vehetnek fel több embert, így "csak" outsourse-olják a belső marketing munkát. Ügynökségi havidíj max. 500 ezer ft, mer' annyit ér egy ügynökség, meg online árlicit (kreatív nélkül, csak az árra), x-szer visszalőtt ügynökségi tender, mutyi hegyek... Hja... Oly' szomorú, hogy itt tartunk!
(Mér nem a médiaköltségeken faragnak és egy jó kreatívval jönnek elő. Negyed ennyit kellene költeniük ugyanekkora hatás mellett. De ezt sose fogják megérteni. Kérlek, ti se mondjátok el nekik, nem érdemlik meg! ;-)

nikk rivers 2009.04.15. 17:41:00

nem kell őket szidni,
valakinek utolsónak is kell lennie...

_Budabitch_ (törölt) 2009.04.15. 18:42:22

@xxyyxx: 500 large a micsoda? A havi rendelkezésre állási lóvé? De nem illik ilyeneket írni névtelenül, tudod...

@nick rivers: nem utolsók. Emlékezik a nép a táncitáncira. És nem is felejti el egyhamar. Kajálják az előrehozott fogyasztásra serkentő táncit (az volt a kicsikamat? remélem.) vagy az alacsony nemtudommis hitelt (nem bírom követni a tánclépéseket, biztos volt már minden).

Nem számít, hiszek-e a táncitánciban, mer' a zemberek helyettem is tudják, mi a jó. Merhiszen... effie, kutatás, eredmény. És hát, valóban.

Ugyanezek az emberek nem olvassák el az üzletszabályzatot és a szerződést, oszt ha gáz van, azt hiszik, a bank vagy az "állam" a hibás. De az egy másik üzleti év lesz.

bys · http://unhub.com/bysman 2009.04.16. 09:42:57

@gojszi: Jajj, ne viccelj már. Egy bemozdított kék nyilat kitalálhatnak több százan egymástól függetlenül. Nem kell reflexből farkast kiáltani....

majomka 2009.04.16. 11:40:43

@gojszi:

Igen azt vágom, de és? Mi közük van egymáshoz? Hogy jött az ötlet, hogy a tánccal reklámozzák a bankot? Miért nem egy krumplihámozóval, vagy egy viaszosvászon-terítővel?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása