Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sokáig gondolkodtam azon, hogy betegyem-e ezt a hirdetést, de aztán arra gondoltam, hogy mindig csak itthonról hozok negatív példákat. Miért ne lehetne egy igazán szar külföldi reklámot is bemutatni néha? Okulásképpen álljon itt a Doc Morris Pharmacies óvszerhirdetése, ami annyi sebből vérzik, hogy csoda, hogy még egyáltalán él. Először is kezdjük ott, hogy nincs mögötte semmilyen insight, azaz valós fogyasztói igény, szokás.
Senki nem azért használ óvszert, mert annyira gyűlöli önmagát, hogy retteg attól, mi lesz, ha esetleg reprodukálja a génjeit, és egy újabb sátánfajzatot szabadít az emberiségre. Lehetne persze viccre venni a figurát, de poénnak meg egyrészt rettentően lapos és ostoba, másrészt pedig a "főgonoszok" szerepeltetése a reklámokban olyan szinten lerágott csont, hogy már egyenesen rosszul vagyok, ha meglátok egy ilyen printet. Elfogadom, ha valaki szerint létezik ennél rosszabb hirdetés is (mondjuk a Bee Cool Mézes Vilmos sanszos erre a címre), de nálam ez most kiverte a biztosítékot.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.