Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napvégi inspirációs zeneorgazmus

Nem, ennek a posztnak nincs köze a reklámokhoz, hacsak valaki nem éppen ebből merít ihletet egy Arany Pengét érő reklámötlethez. Ez viszont egyáltalán nincs kizárva, mert a ToneMátrix nevű alkalmazást használva egy pillanat alatt feltöltődhetünk, úgy beszippantja ugyanis az embert - lagalábbis engem - hogy nehéz tőle szabadulni. Amúgy pofonegyszerű az egész, és egy zeneszerkesztőkben jártas ember csak legyinteni fog, ha meglátja, de éppen ebben van az ereje. Egy mátrixon kattinthatunk be kis négyzeteket, amelyeket aztán az alkalmazás sorban lejátszik majd nekünk. Ha egy sorban többet jelölünk be, akkor ott több hang fog megszólalni, amivel elképesztően sokszínű dallamokat lehet összehozni pillanatok alatt. Próbáljátok ki, nekem komponálás közben eszembe is jutott egy remek jogi szöveg a következő kampányunkhoz.

Címkék: inspiráció

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr781067024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MonDeekoma 2009.04.15. 19:08:59

Ilyen honlapok jöhetnének még :) ugy hallottam reaggis hangzással is van :) kösz amugy jó ezis !

Falcao 2009.04.15. 20:04:16

www.najle.com/idaft/
Ezzel is el lehet lenni legalább másfél percig! :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.15. 23:04:01

Remélem, hogy másnak működik, mert átmenetileg nekem nem akarja behozni. Pedig nagyon tuti, ne adjátok fel!

mizie 2009.04.16. 08:06:42

wáá! baromi jó!

Orcsány_Virenc 2009.04.16. 09:27:36

Nekem csak 1 fekete ablak jön be. :-(

enMegmondtam 2009.04.16. 11:25:12

Amúgy van ilyen hangszer, eléggé hasonlít ehhez a cucchoz és csak azért nem vettem belőle, mert veszett drága:

www.global.yamaha.com/design/tenori-on/swf/index.html
www.global.yamaha.com/tenori-on/index.html


Viszont, ami hasonló ehhez a mátrixolós zenéléshez, de sokkal addiktívabb, zenélés, golyók, gravitáció:

balldroppings.com/js/

cyber panka 2009.04.16. 13:26:48

zseniális.szerintem szuper reklám lehetne. én legalábbis imádnám

thing 2009.04.17. 12:37:42

Marha jó!
Nekem ie-vel nem megy, csak operával, meg Mozzilla Firefox-szal. Ez miért lehet?

Bernard Black 2009.04.19. 23:24:39

hehe, a cuccból időközben mégis reklám lett... ugyanis az eredeti linken már nem érhető el, de elérhető itt:
lab.andre-michelle.com/tonematrix
azzal a különbséggel, h megvan alul toldva egy reklámmal vmi AudioToolra, úgy látszik az ipsétől időközben megvette vki ezt a játékot...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása