Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Furcsa ilyesmit hallani nem? Azt, hogy bögyös szőkék, kacér barnák vagy lengén öltözött feketék riszálják magukat egy reklámban, és ezzel próbálják magukon kívül a terméket is kívánatossá tenni a férfiak szemében olyannyira megszoktuk, hogy szinte már észre sem vesszük, és legfeljebb az extrémebb példákon akad meg a szemünk. De hogy egy reklámban férfiak legyenek a vágykeltés eszközei, az azért még messze van a megszokottól. Divatfotókon gyakran látni hibátlan fogsorú, szexisen pózoló izmos srácokat, de a reklámokban ritkán használták őket női célcsoport megcélzására.
Egy-két kósza Coke Light hirdetés már ráment erre a vonalra, de ilyen direkt módon, mint a Heinekenhez tartozó, kifejezetten a nőknek szánt Jills cider reklámjában még ott sem ábrázolták a férfiakat. Itt négy srác énekel videoklipszerűen mindenfajta ötlet nélkül, merthogy az ötlet éppen az, hogy a férfiakból lesz szexuális tárgy. Kérem a lányokat, jelezzenek vissza, nekik hiányzott-e ez a fajta reklámtechnika az életükből, és legfőképpen, hogy felkeltette-e a vágyukat a termék iránt. Ha igen, akkor az elég szomorú jövőt fest elénk. via: adfreak
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.