Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A napokban akadt a kezembe egy régi karikatúra, amelyen egy apuka látható a gyerekével a természetben. Egy gyönyörű szivárványt néznek kéz a kézben, mire az apuka csak annyit mond: "A francba, miért nem reklámozunk ezzel semmit?" Ez a példa is jól mutatja a reklámosok észjárását. A munkába beletemetkezve, briefhalmok alján, reklámversenyre való jelentkezési lapok tengerében az ember hajlamos elfeledkezni arról az aprócska tényről, hogy a reklám alapvetően egy zavaró elem az emberek életében, hiszen olyan üzeneteket akar eljuttatni hozzájuk, amelyeket nem biztos, hogy ők keresnek. Ezért a legtöbb, amit tehet, hogy illedelmesen bekopog, vagy ha már a félig nyitott ajtón besétált, akkor köszön, és megpróbálja úgy elmondani az üzenetét, hogy az a lehető legkevésbé legyen zavaró, hazug és kínos.
Bizony néha fordítva ülünk a lovon, és ilyenkor jó, ha valaki finoman az orrunkra koppint, és visszarángat bennünket a valóságba, megmutatva a reklámok valódi helyét és szerepét a világban. Éppen ezt teszi Kovács Gergő, a már évek óta tevékenykedő, és rengeteg fricskát kiosztó Magyar Kétfarkú Kutya Párt egyszemélyes oszlopa, aki a maga gerillamódszereivel hol humorosabb, hol keményebb formában mutat rá a reklámok sokszor bántóan béna hazugságaira, és álságosságára, amin szerintem nem megsértődni, hanem sokkal inkább mosolyogni kell. Vele készítettem interjút a miértekről, hogyanokról és a hogyan továbbokról.
Honnan jött az ötlet, hogy reklámplakátokat téríts el?
Úgy általában nem szereted a reklámokat, vagy csak a rosszakat utálod?
Van kivétel? Akad olyan reklám, amit szeretsz?
Nem akarok ötleteket adni a megrendelőknek, de kíváncsi vagyok akartak-e már beperelni?
Nem tudom, talán a nullákólásat jobban bírom a többinél, vicces volt, hogy miután feltettük a képet a weblapra, pár nap múlva írtak, hogy csinálhatnék kólásplacktervet nekik. Röhej, nem?
A fricskáid legtöbbször nagyon ülnek és verbálisan is jók. Nem környékezett még meg reklámügynökség, hogy átállítson a sötét oldalra?
Szerinted miben kellene a reklámoknak változniuk, hogy ne tekintsék őket ellenségnek?
Nem értelmetlen termékeket kellene reklámozniuk, de azt hiszem erre még sokáig várhatunk:)
Hogyan tovább? Meddig akarod ezt csinálni, és mi a következő dobásod?
Kialakul, egyelőre ez a hobbim, amire el is megy az időm jó része, ha majd megunom, abbahagyom. Most egy kiállítást csinálunk, kortárs képzőművészet paródia lesz, 8 fiktív művésszel, akik munkái bőven elmennek ART-nak, de közbe amit csinálnak az pofátlanul egy rakás szar. Ha elég rossz lesz, akkor vicces is lehet:) Péntek este 8kor lesz megnyitó, a boulvard&brezsnyev galériában, a Király utcában.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.