Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Annyi rosszat szóltunk, hallottunk már az ORFK borzalmas balesetmegelőzési kampányairól, itt az ideje, hogy jó példát is mutassunk az tendereken örök győztes Videopress Kft-nek.
A szóviccekkel ellentétben a képi gegeknek vitán felül helyük van a reklámokban. Ezt bizonyítja a McCann Erickson lengyel leánya által a Varsói Rendőrségnek készített igen ügyes kampánya, amivel a sisak viselésére buzdítják a kerékpárosokat. A fiataloknak szóló reklám képregényszerű látványvilága adja az alapot a vizuálpoénhoz, amelyeken egy-egy épp balesetet szenvedő bringás életét egy légzsákként viselkedő "gondolatbuborék" menti meg. Ezeket a grafikai elemeket a képregényekből ismerhetjük, azt fejezik ki rajzban, hogy az adott szereplő éppen gondol valamire vagy gondolkodik valamin.
Akinek nem esik le ennyiből a lényeg, annak az üzenet megértésére erősen rásegít a "A gondolkodás életet menthet" fősor. A forgalomban bizony megéri előre okosnak lenni, hiszen egy váratlan szituációban a sisak valóban életet menthet. Maga a hirdetés remekül működik, pedig a Varsói Rendőrség Közlekedési Ügyosztályának logója sem sokkal szebb a BRFK-énál. Lehetne így is társadalmi célú kampányt folytatni itthon is. via Ads of the World.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.