Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Arra a kérdésre, miért kellett a mind itthon, mind külföldön agyondícsért és -díjazott, SMS-Bandis, mobilműépítőtornás, kicsit őrült, de legalább valamilyen, az egyenkampányoktól merőben előtő djuice-os kommunikációt egy mozdulattal lesöpörni, Morten Saugnes, a djuice magyarországi igazgatójának válasza az volt: A reklámok túlságosan coolak voltak, ami negatívan éreztette a hatását az eladásokon. Hmmm... Én személy szerint nem éreztem, hogy nagy baj lenne velük - amiből szeretném levonni a következtetést, mely szerint én is túl cool vagyok, de ehhez azért mégsem vagyok eléggé cool - de hát a sales nagy úr, ha nem megy a bót, akkor változtatni kell.
A djuice pedig változtatott is. Feljebb vitték a csélcsoportjuk korhatárát (most már a 20-22 évesekre céloznak), és elkészítettek egy olyan filmet, amire még véletlenül se mondhatja senki, hogy túl cool, de még azt se nagyon, hogy cool. Az animációval kevert jelenetekben kellőképpen semmitmondó történéseket követhetünk nyomon, amelyekben annyi az ötlet, hogy a mobil segítségével a haverok ide-oda teleportálhatják magukat a különféle élményekbe. Nem bánt ez a film senkit, nem úgy az időközban Blikk kampányarccá változó Szabó Győző hangján elővezetett új szlogen, ami annyira, de annyira laza akar lenni, (Beszélj, klikkelj, mozdulj rá!), hogy szinte kifolyik a képernyőn az izzadság. A filmhez egy új site is tartozik, ami egy fokkal talán jobb a filmeknél, amelyek rám nem gyakoroltak különösebb hatást, persze az is igaz, hogy én már messze kilógok az egyetemista célcsoportból. Nézzük, ti másképp vagytok-e ezzel, és bejön-e nektek a visszacoolosított új djuice világ.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.