Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

No comment: A szex nem ösztönöz vásárlásra

A marketinginfo számol be erről a kutatásról, ami szerintük meglepő eredményt hozott:

"Nem ösztönöznek minket vásárlásra a reklámokban megjelenített meztelen női testek és félmeztelen izmos sportolók, a fogyasztók többsége ugyanis nem tartja az eladás hatékony eszközének a szexualitás ábrázolását. A fiatalok és a férfiak nyitottabbak az erotikával fűszerezett hirdetésekre, de az emberek nagy többsége nem engedné a teljes meztelenség bemutatását - derül ki a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatói által, az Országos Tudományos Diákköri Konferenciára készített tanulmányból.

A csaknem 200 fős mintán - kvalitatív és kvantitatív eszközökkel - végzett kutatás több tekintetben is meglepő eredményt hozott. A megkérdezettek nagy része nem ért egyet a szexualitás öncélú ábrázolásával, és csak indokolt esetekben - például óvszer, fehérnemű vagy parfüm reklámban - használnák az erotikát. Ugyanakkor kevesen vallották, hogy a szexualitással átitatott reklámok ösztönzőleg hatnak rájuk a különböző termékek, márkák tényleges vásárlásakor is. A reklámokban megjelenő meztelenség, tehát a legtöbb emberből kivált valamilyen ingert, de nem alkalmas eszköz a vásárlásösztönzésre."

Címkék: no comment

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr141077990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.21. 14:02:48

Ha április 1-je lenne, akkor tudnám hová tenni, így nem nagyon. Vajon mit várhattak egy ilyen kutatástól?

tomi888 2009.04.21. 15:21:43

Ezt a kérdést valószínűleg így lehet a leghatékonyabban kutatni...
"Téged ösztönöznek egy termék megvásárlására a meztelen női testek?"
"Igen, engem ösztönöznek."

majomka 2009.04.21. 16:16:40

Én ezt már rég tudtam, a pasim is ebből írta a szagdogáját. Igazából viszont én sem értem, h mi ezen olyan meglepő, amikor minden Fókuszban van legalább két kurvanagy csöcs és egy csunya. A szekszualitás manapság már nem nagy szám, hozzászoktunk. H

a_tom 2009.04.21. 16:39:40

Ha egy hölgy önmagát reklámozza a meztelenségével akkor az engem ösztönöz a megvásárlására, más termékeknél azonban hatástalan. (Mondjuk nem vagyok egy kimondott átlagfogyasztó)

fck 2009.04.21. 17:13:32

Ez a royal vodkás banner is megérne egy misét :D

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.04.21. 19:26:56

ja, vásárlásra nem ösztönöz, de az ember megjegyzi, hogy melyik reklámban van jó cici.

a_tom 2009.04.21. 19:35:34

@insert_click:
Ezzel vitatkoznék. Az odáig stimmel hogy az ember megnézi a jó cicit. De mi a fenének jegyezném meg hogy hol látom? Ez már nem a 80-as évek amikor meghallottam az MTV-n egy klipet, és akkor is megnéztem ha zeneileg nem tetszett, mert félpucér csaj volt benne. Akkor ritkaságszámba ment az olyan, ma már nemhogy természetes, hanem túlzásba is vitték.

Dr Keynes 2009.04.24. 23:04:00

Érdekes ötlet volt, három lány csinálta, ha jól emlékszem. A kivitelezéssel azonban problémák voltak, mind a kérdőív, mind az értelmezés szintjén. Ugyanis a kutatásból is az jött ki, hogy AD EL, csak nem mindi9g, nem általánosan, és nem biztos hogy ez a legjobb módszer.
Mondjuk én csak a prezentációt hallottam, az anyagot nem olvastam.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása