Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Játékboltot temetővel hirdetni?

Úgy vettem észre, a morbid reklámok egyre nagyobb teret hódítanak mostanában. Ez bizonyos esetekben ha nem is érthető, de legalább megmagyarázható. Az itt látható játékboltreklám viszont újfent elgondolkodtatott. Tiszta és érthető az üzenet, szép megvalósítás, mégis kételyeket ébreszt bennem a dolog: egy játékboltot jó ötlet-e temetővel hirdetni? Ha a fesztiválokat célozzuk meg, akkor mindenképpen, ha az értelmes szülőket, már kevésbé. Szerintetek?

Címkék: játék morbid elmebaj

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr81075777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leslie nilsen (törölt) 2009.04.22. 12:30:22

háááát k*rvára örülnék ha a gyerekem meglepne egy ilyen szép sírral........:S

arasuna 2009.04.22. 12:58:48

leslie nilsen: Csak a te kommented utan esett le mirol is szol a hirdetes... :)
Szerintem gaz.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.04.22. 13:18:42

Elég cink egy reklám ez. Szülőként aszondom, kurvára nem mennék be abba a játékboltba. Csak hogy a gyerek szokja az életet.:)

freddo 2009.04.22. 13:21:55

Az ötlet ül, ez simán rossz ízlés ill. nem jutott jobb a kreatív eszébe (bár biztos vagyok benne, hogy van itt több print is). Pár éve a WWF "Nature will find a way to thank you" kampánya a kocsit mosó mosómedvékkel ugyanerre a gondolatra még vicces is volt.

Mária 2009.04.22. 14:09:39

Ez akkor most arról szól, hogy ha apuka a hirdetett webshopból rendel játékot a kölkének, akkor a gyerek az apuka élete végéig emlegetni fogja a játékot?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.22. 14:11:28

freddo
Igen az, kifejezetten jó volt, ez viszont borzasztóan erőltetett, ráadásul rohadtul nem épül semmiféle valós insightra. Gyakorló szülőként mondom, hogy az ember nem azért vesz játékot a gyerekének, hogy az hálás legyen ( 5 perc múlva már úgyis másikat akar), hanem, hogy örömet szerezzen neki.

nothing.at.all (törölt) 2009.04.22. 14:12:02

szerintem is szar.
én is percekig gondolkodtam, hogy hol van ezen a játékra utalás.
de az ember nem fog percekig filózni egy hirdetésen, lát egy temetőt, azt kész.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.04.22. 14:13:49

@felhasznalo: ott a pont, mint szülő, én is messze elkerülném

Editor Bob 2009.04.22. 14:23:02

Nekem bejön ez a reklám, szerintem mosolyogtató.:)

lessknownJFK 2009.04.22. 14:37:36

@Editor Bob: Semmi baj vele, tényleg, mondom, működik, mosolyogtat meg minden. Csak épp hullagyalázás, minek? Ha nincs jobb ötleted gondolkodj tovább, mondtam volna a kreatívnak. Az ügyfél gondolom csak űűűűűdelaza akart lenni, szerintem túllépett egy határon.
Meg ahogy Reklámbuzi is írja: azért veszel játékot a gyereknek, hogy meghálálja? Ugyan nincs utódom még, de másnak sem azért veszek ajándékot...

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.04.22. 14:48:18

Lehet reklámozni halállal illetve egyéb visszataszító dolgokkal, mert megdöbbent, figyelmet kelt. Csak nem etikus és nem illik és biztos, hogy szerzünk pár ellenséget is. Ki - ki mérlegelje, megéri-e?

◄ViZion 2009.04.22. 14:48:49

szerintem is gáz. Akkor jó, ha átjön első blikkre, vagy másodikra.
A játéktól nem lesz a gyerek örökre hálás...
Ide inkább egy kanapén söröző, TV-t néző apuka kellett volna, aki egy játékkal "vett magának" pár szabad percet a kölöktől :)

leslie nilsen (törölt) 2009.04.22. 14:51:13

HULLAhopp karika, mint játék, kapható?

shaik 2009.04.22. 14:55:48

mondjuk sokat segít a reklám megértésében, ha az ember rákattint a képre, és kinagyítva el tudja olvasni a feliratot a felső sarokban...

gojszi 2009.04.22. 15:51:54

@Ferdinand: Hol van itt hullagyalázás? A poén érdekében kicsit túloz, elferdíti a valóságot és izzadságszaga van, de azért ne essünk már át, plíz. :) Egyébként igazad van, talán lehetett volna még gyúrni eztet (hogy mindenkinek tessék).

Morbid poén, de ne mondjátok már hogy "a halállal reklámoz", hogy "visszataszító" és "megdöbbentő". Francokat. Ennyi erővel leslie nilsen beszólása is baromira erőltetett és ízléstelen, hiába tudja mindenki, milyen jó móka is hullahopp karikázni vagy szar szójátékokat kitalálni. És egyáltalán...mekkora tapló volt, aki a "hullahopp" nevet adta egy játéknak...de azért vicces, nem? :P
Az sokkal inkább durva, hogy mennyire megbotránkoztatok rajta. Nálam is van egy határ, és nálam is tabunak számít a halálról beszélni, de ennyire azért nem vagyok merev.

lessknownJFK 2009.04.22. 15:58:16

@gojszi: Egészen más dolog egy kommentben humorizálni akár egy konkrét személy halálán, vagy éppen a cégem zászlajára tűzni. Amúgy meg nem konkrétan erről a reklámról van szó, hanem a jelenségről... Fölöslegesnek érzem. Persze, lehet, senki nem tiltja meg. Csirkét is lehet dugni a hatályos jogszabályok szerint ha nem lesz baja, az úriközönség többsége mégsem teszi, csak az ún. beteg perverz egyének. Nyilván az egész szubjektív, azért vagyunk itt, hogy vitázzunk a kérdésről.

Dike 2009.04.22. 16:17:21

@gojszi: Még jó, hogy hula hopp, avagy hula hoop karikának hívják azt a szegény karikát :-)

en.wikipedia.org/wiki/Hula_hoop

A reklám pedig nem tetszik.

mikipeti 2009.04.22. 16:23:17

Ez gyenge. Nehogymá évekig kelljen gondolkodnom a poénon, ami ráadásul még gyenge is...

freddo 2009.04.22. 16:46:56

reklámbuzi
Csupán a sor védelmében: Ha a reklám például arról szólna, hogy papa-mama végre egymással foglalkozhat, mert a gyerek önfeledten játszik, már lenne insight és ülne az ötlet? :]]

gojszi 2009.04.22. 16:49:47

@Ferdinand: Persze, hogy más (kivéve, ha a cégem nevében humorizálok kommentben, hahaha :)), ezer bocs, nekem a hullagyalázásról egész más jut eszembe. És persze, hogy általánosságban felesleges. De ha egyszer olyan jó ötlet!:D (ökánt után szabadon)

@Dike: Bevallom, nem tudom, hogyan kell magyarul helyesen írni, ezért rákerestem a gúgliba, és ezt dobta. hullahopp.lap.hu/
Nagyon megtévesztő. De köszönöm szépen az idegennyelvű helyesbítést, mostantól hula húpnak ejtem én is. 8-)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.22. 17:08:37

freddo
Na, az telitalálat lenne!:)

Notti 2009.04.22. 18:23:13

Azon gondolkoztam, hogy ez a hirdetés biztos nem a játékboltról szól. Végignéztem a sírfeliratokat és rákerestem Alfred Krohmra. Gondoltam nem hiába díszeleg ott a név, biztos a játékcég alapítója vagy hasonló, akinek így szerettek volna emléket emelni, de nem. Létező név, de semmihez nem köthető. Megnéztem a toy.de lapját is, ami elég siralmas... talán így van összeköttetésben. :D
Mindenesetre szerintem is morbid. Aki ránéz, valóban nem a magyarázatot keresi, hanem elsőre szembesül egy temetővel. A halál gondolata meg többnyire minden élőt lehangol...

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.04.22. 21:10:03

ez simán mehetett volna rejtvénynek :D soha senki nem jött volna rá :)

Hubermatos 2009.04.23. 00:02:49

Na untam az összes kommentet végigolvasni. De egy a lényeg, ha az van a cikkben írva, hogy szar akkor jönnek a zombik és bólogatnak.

Ez kurvajó reklám.

Nem mosóporreklám.

S az alap probléma ott van, hogy miért morbid a halál?
MIért kell a haláltól rettegni?
A halál természetes, folytatása az életnek. Vagy nem. De mindenképp mindegy, az a lényeg, hogy addig is tartalmasan élj. Ergo a halál nem morbid, nem hátborzongató. Előbb, utóbb, bekövetkezik. Akkor meg miért ne kacagjunk rajta? A cápák által szétmarcangolt srác az MORBID és gusztustalan és szar. Van két szétroncsolt ujjam, tudom mivel jár. De ki halt már meg, és tud beszélni róla.

Véleményem szerint ez a reklám jó.
:)

gojszi 2009.04.23. 07:26:52

@Hubermatos: zombik:D Van benne valami. Én ilyet is olvastam róla valahol: "Tiszta és érthető az üzenet, szép megvalósítás..." Erről miért nem esik szó?

Nem a halál morbid, hanem viccelni azzal. Pl. azt állítani, hogy a halál az élet folytatása.:) Azt hiszem, nincs mit kacagni azon, amikor a gyermeked vagy kedvesed úgy hal meg a szemed láttára, hogy az egész teste fáj. Engem egy kicsit lehúzna :) Sajnálom a két ujjadat, az tényleg nem ugyanaz.
Nekem tetszik az ötlet, és csak kibicként gondolom, hogy nem állná meg a helyét az utcán.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása