Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Fotonyomtatóknál az élethűségről beszélni olyan lergott csont, mintha egy bankreklámnak arról kellene szólnia, hogy "Nálunk Ön az első". Ezért ebben a témában újat mutatni szinte lehetetlen vállalkozás. A párizsi BBDO-nak mégis sikerült, pedig nem csináltak semmi különöset, csak csavartak egyet az elcsépelt gondolaton. A reklámok logikája szerint a hp nyomtatóival olyan képeket készíthetünk, amelyek annyira élethűek, mintha a lefényképezett dolgokat, jelen esetben a gyereket vagy egy pónilovat ragasztanánk ki a falra. Ez müszi! via: fubiz
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.