Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nadalt a Nike a közelmúltban jónéhányszor pofánszórta salakkal, a múlt héten pedig Federer borzasztó, ezüst patacipős Gillette-reklámjától volt hangos a reklámvilág. Jó hír a teniszrajongóknak, hogy Novak Djokovic, a világ jelenleg harmadik számú teniszezőjének első idei reklámszereplésére sem kell tovább várni. A szeleburdi szerbet még januárban szerződtette le a Head, de az együttműködésnek csak most érett be a gyümölcse. A héten jöttek ki az első nagyobb kampánnyal, ami egész jóra sikerült. Az alapötlet annyi, hogy Djokovic akkora spíler, hogy játék közben még flörtölni is van ideje. Nem is akár hogy!
Egymás után sorjáznak a kiforgatott és túlzásba vitt klisék az orron táncoltatott teniszütőtől (amelyet egy csapat fókával és Navy Seals-szel ad elő) az olajos masszázson, a geil fiúbandán és anyósjelölttel előadott masszázsjeleneten keresztül a leragasztott mellbimbós táncig. Oké, nem rosáltam össze magam, de nem is volt rossz a szpot. Gondoljatok bele, milyen jó lenne, ha ennek a tizedét el lehetne érni itthon egy magyar sportolóval, akik szerencsétlenek egyelőre még mindig a hűtőben tollasozó, pisztácia ízű joghurttal szemeznek, vagy idétlenül vigyorognak egy tál töltött káposzta fölött. Hajrá Djoker!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.