Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Most kaptam egy meghívót egy termékbemutatóra, ami igencsak elgondolkodtatott. Emlékeztek még a Különvélemény című Tom Cruise film kultikus jelenetére, amikor a metróból kiszállva egy scanner azonosítja be a főhőst a szeme alapján, majd ezt követően olyan reklámokat tol az arcába, amelyek őt érdekelhetik. Hogy a film készítői sejtették meg a jövőt, vagy a termékfejlesztők fantáziáját lódította meg a film, már talán soha nem fog kiderülni. Mindenesetre az alábbi szöveg igencsak meglepett. Tényleg ilyen közel lennénk már ehhez a világhoz. És ha igen jó ez nekünk? Íme a levél. Ti mit gondoltok erről?
Szeretnénk felhívni a figyelmedet egy reklámszakmai újdonságra, mely jelentősen átalakíthatja a hirdetési piacot. Bemutatunk egy olyan beltéren és kültéren egyaránt használható kijelzőt, mely
felismeri azt, hogy kik nézik és eszerint szabja személyre a hirdetést,
statisztikai információval látja el a reklámozókat a nézők számáról, neméről, koráról egy arcfelismerő programmal
segítségével könnyebben mérhető a hirdetés hatékonysága
A szakmai rendezvény 15 órakor kezdődik, a kijelzők bemutatására 17.20-kor kerül sor.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.