Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Különvélemény valósággá válik?

Most kaptam egy meghívót egy termékbemutatóra, ami igencsak elgondolkodtatott. Emlékeztek még a Különvélemény című Tom Cruise film kultikus jelenetére, amikor a metróból kiszállva egy scanner azonosítja be a főhőst a szeme alapján, majd ezt követően olyan reklámokat tol az arcába, amelyek őt érdekelhetik. Hogy a film készítői sejtették meg a jövőt, vagy a termékfejlesztők fantáziáját lódította meg a film, már talán soha nem fog kiderülni. Mindenesetre az alábbi szöveg igencsak meglepett. Tényleg ilyen közel lennénk már ehhez a világhoz. És ha igen jó ez nekünk? Íme a levél. Ti mit gondoltok erről?


Szeretnénk felhívni a figyelmedet egy reklámszakmai újdonságra, mely jelentősen átalakíthatja a hirdetési piacot. Bemutatunk egy olyan beltéren és kültéren egyaránt használható kijelzőt, mely

  • felismeri azt, hogy kik nézik és eszerint szabja személyre a hirdetést,

  • statisztikai információval látja el a reklámozókat a nézők számáról, neméről, koráról egy arcfelismerő programmal

  • segítségével könnyebben mérhető a hirdetés hatékonysága

A szakmai rendezvény 15 órakor kezdődik, a kijelzők bemutatására 17.20-kor kerül sor.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr401094323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Critmiss 2009.05.01. 15:55:31

Ja ezt én is megkaptam, érdeklődéssel olvastam. :) Szerintem nem jó egyébként, ha nagyon személyreszabott tartalmakkal találkozik az ember, én továbbra sem szeretnék Negroponte-féle Daily Me-t és csak olyan hirdetéseket látni jártamban-keltemben, amik elvileg nekem szólnak.

Egyrészt azért, mert mindegyik hirdetést ismerni akarom, másrészt pedig azért, mert szeretném úgy tudni, hogy nem tudnak rólam. Hogy még én rendelkezem önmagam felett, vagy hogy mondjam.

Másrészt szeretem azt gondolni magamról - és ezzel biztosan sokan vannak így - hogy az én ízlésemet és preferenciáimat nem lehet csak úgy kisakkozni, egyedi és különleges vagyok. Persze ez nincs így, de akkor is.

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2009.05.01. 18:21:06

Mi alapján küldenek meghívót? Kérdem azért, hogy én is kaphassak :)

abüdöskurvaanyad (törölt) 2009.05.01. 23:49:04

Csak egy szó: "arcfelismerés"
A nagy testvér még nagyobb lesz!

trixilw 2009.05.02. 12:53:32

Már egy másik poszt kapcsán is elmondták (amikor a kezével irányítja a japán ürge a számítógépet egy speciális kesztyűvel), hogy amikor a különvéleményt csinálták, Spielberg tett egy-két kutatást az ügyben, hogy milyen technológiai újdonságok vannak fejlesztés alatt és pár év múlva mi várható. Ezeket építette be a filmbe.

p3d3str1an 2009.05.04. 14:39:14

Én szeretem a személyreszabott hirdetéseket. Inkább hirdessenek úton-útfélen olcsó laptopot/telefont/nemtommit ha arrajárok, mintsem tampont... persze majd ha a prosztatagyógyszerrel jönnek, mérges leszek :D

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása