Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Fogni egy lúzer karaktert, majd ügyesen, stílusosan bemutatni, közben jó dumákat a szájába adni nem egyszerű feladat, de azért nem is megoldhatatlan. Egy ilyen reklám kifejezetten szórakoztató tud lenni, hiszen élesen elüt a reklámblokkban megszokott szpotoktól, amelyeknek legtöbbször semmi közük sincs a valósághoz. Ha viszont sokan kezdik ezt a koreográfiát követni, az ugyanolyan unalmassá válhat, mint bármelyik másik reklámtechnika. Nekem Szőke-Badár gegparádéja, Sport Géza vagy épp a tavalyi Ki a király Sziget-szpotok után már van egy ilyen érzésem, de azért a Sziget Fesztivál idei filmjét még mindig fogyaszthatónak találtam.
Nincs mögötte klasszkius értelemben vett kampánygondolat, mindössze annyi az ötlet, hogy fognak egy műmájer karaktert, aki leszólja a Szigetet, majd jól beégetik, mondván te ne legyél ilyen lúzer, gyere csak szépen a Szigetre a többi jó arc közé. Nem mondanám, hogy fesztiválesélyes darab a gyerekeknek nagymenőt játszó vidéki kismenő, de nem is ez volt a cél. Egy humoros jelenetet akartak csupán, amiben jók a szövegek jók, és születik néhány szófordulat, amely a Metált bírod?-hoz, a tányéros tévéhez vagy éppen nyuszómuszóhoz hasonlóan beépül majd a köznyelvbe, és az ingerküszöb alatt becsúsztatja az arra fogékonyaknak a Sziget üzenetét. Minden hibája ellenére én még mindig inkább ilyen reklámokat néznék a tévében, mint virágzó cseresznyefákra nyíló zöld ajtókat. Ti hogy vagytok ezzel?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.