Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: A Szigeten dárrenbézre dudorogni

Fogni egy lúzer karaktert, majd ügyesen, stílusosan bemutatni, közben jó dumákat a szájába adni nem egyszerű feladat, de azért nem is megoldhatatlan. Egy ilyen reklám kifejezetten szórakoztató tud lenni, hiszen élesen elüt a reklámblokkban megszokott szpotoktól, amelyeknek legtöbbször semmi közük sincs a valósághoz. Ha viszont sokan kezdik ezt a koreográfiát követni, az ugyanolyan unalmassá válhat, mint bármelyik másik reklámtechnika. Nekem Szőke-Badár gegparádéja, Sport Géza vagy épp a tavalyi Ki a király Sziget-szpotok után már van egy ilyen érzésem, de azért a Sziget Fesztivál idei filmjét még mindig fogyaszthatónak találtam.

Nincs mögötte klasszkius értelemben vett kampánygondolat, mindössze annyi az ötlet, hogy fognak egy műmájer karaktert, aki leszólja a Szigetet, majd jól beégetik, mondván te ne legyél ilyen lúzer, gyere csak szépen a Szigetre a többi jó arc közé. Nem mondanám, hogy fesztiválesélyes darab a gyerekeknek nagymenőt játszó vidéki kismenő, de nem is ez volt a cél. Egy humoros jelenetet akartak csupán, amiben jók a szövegek jók, és születik néhány szófordulat, amely a Metált bírod?-hoz, a tányéros tévéhez vagy éppen nyuszómuszóhoz hasonlóan beépül majd a köznyelvbe, és az ingerküszöb alatt becsúsztatja az arra fogékonyaknak a Sziget üzenetét. Minden hibája ellenére én még mindig inkább ilyen reklámokat néznék a tévében, mint virágzó cseresznyefákra nyíló zöld ajtókat. Ti hogy vagytok ezzel?

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (4/5)

Címkék: reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr1001089677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thing 2009.05.01. 11:54:54

Nekem tetszetős...
Eszembe jutott:
Egy fazon munkásruhában egy épülő ház előtt áll és a SZIGETELÉS fontosságáról, annak megfelelő módjáról beszél. Pl: "A jó minőségű, szakszerű szigeteléssel sok pénzt spórolhatunk, és a befektetett összeg gyorsan megtérül. Egy átlagos lakóházra vonatkozó számítások szerint a megfelelően elvégzett szigeteléssel a jelenlegi gázárakon X Ft, míg a feltételezett jövőbeni gázárakkal kalkulálva Y Ft megtakarítást érhetünk el éves szinten. A munkát érdemes minél előbb elvégezni, az utólagos szigetelés mindig drágább és kevésbé hatékony..." (c) all rights reserved

Remélem nem szigetelődök el az ötletemmel... :-)

Bernard Black 2009.05.01. 12:57:54

nekem tetszik, ahogy eddig minden szigetes spot, az egyetlen dolog, ami kissé furcsára sikeredett, az a "Kopás a verdámról!" mondat... jól hallom hogy a Szabó Győző szinkronizálta a nyakas fazont? nem a Szabó Győzővel van bajom (ha egyáltalán ő az), hanem hogy nagyon nagyon hallani, hogy utószinkron... sztem jobban is meg lehetett volna ezt oldani...

Dorsz 2009.05.01. 14:27:07

A reklámról feszt ez jut eszembe mindig:
www.youtube.com/watch?v=lMoorwCt0bA

Amúgy jó reklám, de a tavalyi Balaton Sound-os még idén is képes ütni. Szerintem.

Szűcs Attila · http://twitter.com/szucs_attila 2009.05.01. 14:27:43

Szigethez képest gyengus, de a többi reklámhoz képest rendben van ez a spot!

TaDaM87 2009.05.01. 14:39:03

a reklám közepesen gáz(a rövidebb, rádió verzión pl hangosan nevettem) viszont a szlogen, hogy "neked elmentek otthonról, vagy elmentek otthonról" egészen elképesztően szánalmas.

leslie nilsen (törölt) 2009.05.01. 15:00:05

navéghre....
már commentelem..

sztem qrva erőltett, szar....

The reaper 2009.05.01. 15:13:54

@TaDaM87: Jah az tényleg gáz. Lehet, hogy azzal a reklámügynökséggel csináltatták amelyikkel a sugár is szerződött.

tomás 2009.05.01. 15:41:21

szerintem kurvajó és kész.

2009.05.01. 15:45:03

ez az óbudai gázgyári telep, ami nem falu, de falunak szép lenne. : )

Zsundee 2009.05.01. 15:48:44

Én mindig ott dobom le a láncot, amikor meglátom a közelit a kissrácról, akinek kilóg a foga a döbbenettől. :-)

Jude (törölt) 2009.05.01. 15:50:27

Közepes, nekem azért inkább tetszik mint nem.
A csávókám még a Gecy promójából lett szimpatikus, nagyon jól adta az idegbeteg rendezőt.
Mondjuk nem tartozom a potenciális célcsoporthoz, sosem mentem ki szigetre.

Dezső bácsi 2009.05.01. 16:19:31

Szerintem izzadságszagú, erőltetett reklám. Most a prosztó fazonok előtérbe helyezése a trendi a kreatívoknál?..gyenge alkotás.

AZso · http://www.azso.hu 2009.05.01. 16:23:45

Szerintem elmegy, jobb az átlagnál, de nem kiemelkedő. A szponzor neve pedig annyira érthetetlen, hogy meg kellett néznem a neten, hogy mit mond...

Megélhetési rasszista 2009.05.01. 16:27:03

Odáig jó, hogy az én világom "tucc-tucc-tucc-tu-tu-tucc-tucc-tucc", itt kellett volna megállni és valami olyan szlogent, hogy "ezt is megtalálod a szigeten".
Ehhez képest van egy teljesen értelmetlen befejezés még hülyébb szlogennel, ami agyonüti az egész reklámot. (Szigetre csak sötét bömössel lehet menni agyontetoválva, vagy mi?)

_Budabitch_ (törölt) 2009.05.01. 16:29:47

Nem rossz ez. Teccetősön röhögtem. Verdás a végére nem kéne. Elmentek otthonról nem tetszik.

Csetmenszky 2009.05.01. 16:37:50

A játszó személy egy tehetséges fazon. Az alkotás meg meg egy belterjes csoport tét nélküli magánszáma. ...

szabiaki (törölt) 2009.05.01. 17:46:47

"Minden hibája ellenére én még mindig inkább ilyen reklámokat néznék a tévében, mint virágzó cseresznyefákra nyíló zöld ajtókat. Ti hogy vagytok ezzel?"

Én inkább nem az ilyen reklámokat nézném, bár ez még pont nem billen át rosszba ellenben a szőke, bankos emese meg hasonló szarok igen. Könnyen megy az ilyen köznyelvbe betuszkolható hülyeségek kitalálása, már készült erre 2 szar mozi film is üvegtigris néven meg a sok nagy magyar valóság reklám, gyengék ezek na.

efzsé 2009.05.02. 13:21:46

@Bernard Black:
Nem, ez az ő saját hangja. Sőt, szerintem részben saját szövege is!
Impró!

Persze 2009.05.02. 22:22:55

És majd mint a kistehenet, 5 év után dárrenbézes emberünket is előhúzza a danone, és dudorgós tejfelt fog nekünk árulni...

macskafaraok 2009.05.03. 10:36:56

az 'elmentekotthonrol vagy elm...' agyoncsapja

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.05.03. 17:29:20

szerintem a jobbak közé tartozik egy kövér négyest megért nálam. a műmájer csávó jól meg lett csinálva, a gagyi napszemüvegtől, a matricás tetkókig:)

Josselin Beaumont 2009.05.03. 17:33:04

Bejövős a reklám.

@Megélhetési rasszista: Azért ezen a szlogenen még dolgozzál egy kicsit! A munkahelyeden még ne mondj fel! :)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.05.04. 13:52:23

Lehet nekem fura az ízlésem, de nekem egyáltalán nem tetszik a reklám. Sosem fogott meg, ha valamit túlzott "butítással" próbáltak eladni.

Sziget reklámok közül a nagy kedvenc (melyet linkelni is akartam, de nem találtam meg a neten) egy sok évvel ezelőtti spot, amikor az üzenet az volt, csak egy kifogás kell, és ott lehetsz.

Mai napig a Sziget szóról azonnal egy kérdés ugrik be:
"Milyen kutyát?"
(ha valaki emlékszik rá érti)

cyber panka 2009.05.04. 15:01:16

állat, szerintem jó ez.
és a headlinet is szeretem. volt már ennél sokkalsokkal cikibb sziget kampány is.

maxt. igen. az legendás kampány volt.
egy hét mulva jövök :)

majomka 2009.05.04. 15:36:51

szerintem a végén a kopás a verdámról vágja agyon, addig tökjó. Egyrészt ki mond olyat, hogy verda, másrészt az, h nem az övé, sokkal sekélyesebb poén, mint hogy gyerekeknek villog. Az elmentek otthonról szlogen nem olyan rossz, csak a narrátor mondja szarul. Szerintem.

mangrove (törölt) 2009.05.04. 18:30:14

A vége télleg nem jó, de addig okés és valszeg a nagyrésze impró, ahogyan én ismerem a csávót. Itt van még egy kevésbé ismert spot, amiben ugyanez az arc tűnik fel:

gorcsev.hu/gorcsev.html

Szabó Patrícia 2009.05.05. 13:04:56

a végén hiányolom, hogy a kopasz sztojka nem tapossa ki a gyerek belét, szó nélkül, másrészt a szakadék merga pont megy hozzá, s valszeg a kopasz ottt lesz a szigeten telekokózva, a jópofa ostoba fasz meg nem. egyébként meg az egész sziget gáz, erőltetett és fos. szori, ez szubjektív, utálom a porral belepett büdös tömeget drágán.

zolifu 2009.08.13. 00:26:54

Már mást is hallottam, hogy EZ a jó reklám, az új Emese.
Csak nekem már megint nehéz jegyet adni ha puskáztak.
http:/www.youtube.com/watch?v=feLULextxKI
Ejej..

Amúgy meg az anti-célcsoportot kifigurázni könnyű és hálás feladat csak ritkán látjátok mert a márka (+ügyfél) elvétve ad csak rá lehetőséget.
Csók

Chalabre (törölt) 2009.08.13. 02:38:14

Nekem igazából nem jön be a primitívség bemutatása, a negatív példálózás. Valahogy lehúzó, lehangoló, nem pedig felemelő, előremutató. Ha már csak a legrosszabbhoz hasonlítva tud valami jó lenni, már régen rossz. Kényelmes, igénytelen, légkönnyű megmérettetés.

tracker77 2009.08.29. 17:26:49

Nekem a spot ok, az lenne jó ha legalább ilyen igányeséggel kezelné a Sziget Kft. a szponzorok megjelenését is, mert az tisztelet a kivételnek megint "magyarosan" sikerült. Kicsit vásári feelingem volt, egy két jó poént leszámítva, viszont azokat úgy vettem észre nem is szponzorok csinálták, mint a LÁNGOS connecting people pólók.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása