Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A typográfia iránt érzett elkötelezettségem okán nem nézhetem jó szemmel a könyvnyomtatás egyre érezhetőbb hanyatlását, a kiadott kiadványok eligénytelenedését. Ennek ellenére jót mosolyogtam az Amazon Kindle printhirdetésein (micsoda feloldhatatlan ellentét!), melyek a túlzás eszközével mutatják be az e-book olvasó előnyeit egy "hagyományos" könyv ellenében. A rajzos-naív képi világ nagyon jól illik a nem-is-igazán-létező termékelőnyökhöz, melyeket az Adhouse NYC kihagsúlyoz a reklámokban. Tagadhatatlan, hogy a Kindle könnyebb mint egy átlagos keménykötésű Gyűrűk ura kötet, és az is biztos, hogy nem fogunk vele halálos sebet ejteni magunkon egy óvatlan pillanatban, de beismerhetjük, hogy a bemutatott szituációkba viszonylag ritkán keveredik az ember... A "Books suck" fősor talán kissé erős, de ettől függetlenül a hirdetések remekek. Remélhetőleg ezen printek hatására senkiben nem alakul majd ki halálos rettegés, ha a lapozáskor egymáshoz súrlódó papír hangját hallja. via adsoftheworld.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.