Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A pápát egy reklámban felhasználni már önmagában is necces dolog, de ha azt úgy teszik, mint a POCHO könyváruház sajtóhirdetésében, akkor már kifejezetten botrányszagú. A Ratzinger életútját nem kicsit leegyszerűsítve és csúsztatva bemutató, a nagy fordulatokat egyes könyvek elolvasásának hatásához kötő gondolatmenet egy nem hívő számára szerintem vicces, de nem vagyok benne biztos, hogy egy hithű keresztény is tud rajta mosolyogni. Furcsa, mert maga az ötlet nagyon jó, de nem biztos, hogy éppen egy ennyire provokatív megvalósítás volt az üdvözítő, hogy ilyen olcsó poénnal éljek. Persze lehet, hogy épp a botrány volt a cél, és én már megint szépen viszem a hírét az uruguayi könyvesboltnak.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.