Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ma 88 éves a Chanel No.5

A Chanel, pár évvel a hírhedten az egyik valaha készült legdrágább reklámfilm (Baz Lurhman, Nicole Kidman) után, most Jean-Pierre Jeunet-t kérte fel egy újabb kisfilm megrendezésére, aki múzsáját, Audrey Tatou-t választotta ki főszereplőnek. A termék természetesen a No.5 parfüm. Érdekesség - amiről de nem hiszem, hogy nagyon tervezett - hogy most került a francia mozikba a Coco avant Chanel című film, Audrey-val a főszerepben, és a Cannes-i fesztivál lesz a premierje egy másik Chanel-témájú filmnek is (Coco Chanel & Igor Stravinsky).

A teaser-szpotok már egy jó ideje mentek a különböző helyeken, de a végső kisfilmet csak most mutatták be, egészen pontosan 88 évvel a parfüm megjelenése után. A filmben Tatou és Travis Davenport által megszemélyesített karakterek különös találkozását követhetjük nyomon a Párizsból Isztambulba tartó Orient expresszen. Az intimnek ható minimozi elkészítésén 250 ember dolgozott 3 teljes hétig, miközben a legkülönbözőbb helyeken forgattak az expressz útvonalán. A filmes kapcsolat és a kivitelezés szépsége mellett a másik a teaserek elhelyezése is említést érdemel (én például a Sothpark epizódokat bemutató southparkstudios.com -on találkoztam vele). A legtöbb népszerű amerikai sorozat megnézhető a neten legálisan, kisebb reklámok támogatásával. Ez gyakorlatilag a legjobb módszer az illegális letöltések visszaszorítására miközben a jól megválasztott hirdetések továbbra is célt érnek. A reklámról készült werkfilm itt megnézhető.

A poszt szerzője egy olvasónk (balazsman), akinek köszönet az érdekes írásért.

Címkék: celeb divat

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr811103229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.05.05. 16:32:43

Nem rossz, mindenesetre sokkal jobb, mint a siralmasan szar Nicole Kidmanes - az hányinger.
Csak azt nem értem, hogy hová készülnek az ilyen 2 perces filmek? Tévébe nyilván nem, és a neten is, ez nagyon nem a "kisebb reklám" kategória, amit írtál fent. Akkor?

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.05.05. 16:34:44

És még amit szintén nem értek, hogy tényleg jobban megéri egy cégnek dollármilliókat (tíz? száz?) ölni egy presztízsfilmbe, ami alig-alig funkcionál reklámként, mint csinálni valami fasza, tévébe-moziba eladható 20 másodperces szpotot, amit viszont vélhetően látna a célközönség is? (Amennyiben nem a reklámszakmát tartjuk célközönségnek, akik nyilván mind megnézik ezt a filmet - és akik nyilván egy fél csepp Chanelt sem vásárolnak.)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.05.05. 17:10:47

Tévébe is benyomják őket, de csak néhány prémium helyre. A T-Mobile karaeoke kétpercese például a Britain's Got Talent szünetében ment le.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.05.05. 17:15:26

milyen szép benne audrey, csak azon röhögtem, hogy meztelenül alszik a vonaton :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.05.05. 17:25:51

venuswoman
Ezt az avatart azonnal cseréld le, vagy kitiltalak a blogról! Amúgy az Orient Expresszen én is mindig meztelenül alszom.

leslie nilsen (törölt) 2009.05.05. 17:32:40

@reklámbuzi: :D:D:D:D

+ milyen vonaton van az ajtó mögött az ágy?

borzalmacska 2009.05.06. 13:03:40

@kovacsbalint:

A youtube-on valószínűleg sokkal többen néznek meg egy ilyen jól megcsinált presztízsfilmet, mintha tucatnyi tévécsatornán nyomnák le egy takarítószer és egy pelenkareklám között. Így a reklámhely foglaláson simán megspórolják azt a pár milliócskát.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.05.07. 13:26:32

@borzalmacska: igen, én csak azon agyalok, hogy vajon a célközönség, tehát a hatékonyság megfelelő-e... Mert nem hiszem, hogy a jutubon napi 15 jó reklámot csak a filmes élvezet kedvéért megnéző geekek luxusparfümöt vásárolnának...

Blowzy 2009.05.10. 19:00:05

Én sem értem mire fel ez az egész, de azt a leicát elfogadnám

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása