Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szabálysértő bicikliseket ölelgetnek a rendőrök

Igen jól olvastátok, nem írtam el, és Dániában nem megölik, hanem valóban megölelik a rendőrök a szabálysértő kerekeseket. Aalborg utcáin ugyanis a rendőrök egy a rendőrdség és a helyi kerékpáros szervezet által kitalált kampány keretében megállítják a sisak nélkül közlekedő bicikliseket, de nem azért, hogy vaskos bírságot akasszanak a nyakukba, hanem hogy biciklis sisakot nyomjanak fejükbe. Hogy a hatást még drámaibbá tegyék, a rend őrei sün alakzatban megközelítik a célpontot és egy jól irányzott öleléssel sokkolják az áldozatot. A felvételeken látszik a döbbenet a dán arcokon, bár azt hiszem idehaza ennél komolyabb hatást lehetne elérni egy ilyen akcióval. A sokkos állapotba ölelt kerekesek biztosan nem felejtik el ezt a találkozást, amelyhez talán csak az lenne fogható, ha földönkívüliekkel futnának össze a 6-os villamoson.  Az akcióról bővebben itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr621106356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luchador 2009.05.06. 17:55:21

Na én pont ott élek, bár amikor először láttam a filmet, azt hittem CPH. Mindenesetre tényleg király dolog bringával járni, és ezek szerint mégse akkora köcsög a yard itt :) Kár, hogy nem kaptam sisakot :)

L

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.05.06. 19:36:33

nagyon jóóó!

itth persze! 2 nap múlva az lenne az index főcíme, h "Rendőrt harapott a biciklista" vagy "Brutális verekedésbe torkollott a rendőri akció - 4 haláleset, 20 súlyos sebesült"
jó, tudom, biztos én vagyok pesszimista, de ez sztem nálunk TUTI nem működne

dobákpeti · http://dobakpeti.blog.hu 2009.05.06. 20:55:19

biztos vagy benne, hogy szabályt sértenek? úgy értem a sisak nem szokott kötelező lenni. itthon sem az...
a kampány ettől függetlenül jó!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.05.06. 21:33:00

dobákpeti
Őszintén szólva nem vagyok biztos benne. Elképzelhető, hogy csak ajánlás ott is, és ezzel akarták felhívni a fontosságára a figyelmet.

Bernard Black 2009.05.06. 23:06:40

hehe, ez jou... nálunk (Szlovákiában) már kotelezo a bukosisak lakott teruleten kivul, de engem még nem ölelt meg senki :D

borzalmacska 2009.05.07. 13:21:33

A dán államkassza biztos nem roppan bele pár ajándék sisakba, a magyar költségvetés viszont nem lenne meg az autósok-biciklisek "adományai" nélkül.

lIlIlI! 2009.05.07. 14:30:43

ez kurvajó. ráadásul nem is gagyi sisak (kb 8rugó egy ilyen)

viktor134 2009.05.10. 17:11:32

szerintem jó, egyébként emg ufók vannak a hatos villamoson, és magukban beszélnek. :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása