Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Parázs vita a Kreatív Online fórumában

Még mondja valaki, hogy nincs élet a Kreatív Online fórumaiban! Gács Robi BBDO-s kreatívigazgatói kinevezése kapcsán elindult egy olyan parázsló adok-kapok Halász Gyula és egy névtelen kommentelő között, hogy majdnem felgyuladt tőle a monitorom. Akit érdekel a sajnos személyeskedéstől sem mentes vita, itt keresgéljen.

Update:
Az érintetteknek a Kreatív egy könnyed délutáni kávézós beszélgetést szervez. Találka hétfő 13:00 a Kreatív szerkesztősége, 1037 Montevideo u. 3/b, onnan mennek át valahova. Halász Gyula ott lesz, és még hárman jelezték, hogy jönnének. Mindenkit szeretettel várnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr181113891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.05.11. 12:10:12

na ezt olvastam 7végén, szép....

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.05.11. 12:19:18

azért az nem mondhatja senki, hogy a "nagy öregek" nem on-line-ok, nincsennek képben... ugye ne felejtsük, hogy a múlkor itt is a Kaszás Gyuri-ról szóló posztra a köpködők mellet maga a nagy adrenalinjátékos is tiszteletét tette

addict.blog.hu/2008/10/31/no_comment_a_neo_leigazolta_kaszas_gyorgyot

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.05.11. 13:37:35

Sue
Azt a kommentet azóta már bekereteztettem, itt van mögöttem a falon.

zsombor 2009.05.11. 15:10:31

szóljatok, ha jönnétek a ki-cseszte-el-és-hol-és-ki-áll-a-haladás-útjában beszélgetésre és összerakjuk. a személyeskedést mérsékelten érezném előremutatónak, de az indulatokat nem volna rossz konstruktív irányba csatornázni.

Kétkerék · http://bringavideo.hu 2009.05.11. 15:21:05

Engem anyira érdekelne, hogy a reklámszakmában tényleg ennyire szar a helyzet amennyire a benne lévők lefestik. Én világ életemben azt gondoltam, hogy a reklám szakmában dolgozók sokat keresnek, őrüten kreatívak és amióta olvasgatok reklámmal kapcsolatos bejegyzéseket cikkeket az jön le, hogy mindenki szomorú kiégett.

A legjobban akkor hasadt meg a szívem amikor egy regényíró kreatív döbbent rá, hogy amit a reklámmal ő elért az rossz.Rájött, hogy ő eddigi életében fogyasztást generált és rájött, hogy eddig rossz úton járt. Most meg írt egy könyvet. Lassan szeretne kiszálni ebből a csúnya mókuskerékből.

Most nem tudom, hogy tényleg sajnálni kell beneteket vagy ez csak parasztvakítás, hogy az emberek próbáljanak minél távolabb maradni ettől a szakmától, hogy ne kelljen túl sok éhes szájat etetni.

Csak őszíntén!!! Öntsétek ki a lelketeket hajrá!!!

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.05.11. 16:49:29

Hahó,

a személyeskedést persze elhagyva - de ez a vita szerintem örökre eldöntetlen marad.

A kommunikációs indusztrializációban előrébbhaladottab reklámpiacokon is létezik "generációs feszültség".

Vannak mindig öeg rókák, akik sok-sok éves piaci tapasztalattal, meg tudáskészlettel a tarsolyukban léteznek.

De vannak fiatal titánok is, akik bizonyos trendeket jobban látnak, éreznek.

A kor azonban nem érdem, csupán állapot!

Viszont, ami óriási különbség a hazai "kreatív-igényes" iparág és a fejlettebb rekámpiac között az az, h. nálunk ebben a pozícióban nem igazán találunk idősebb embereket.

Burn-out, nincs rájuk szükség, stb.????

Hol van az a helyzet, h. pl. egy Michael Conrad életkorú egyén legyen a vezető kreatív igazgató???? Tisztelet a kivételnek (akik számára 45 után is van élet...)

Most megindult némi mozgás az offline és online területek között. Offline struktúrák kezdenek kiépülni online ügynökségeknél, s vica versa. pl.: atl-től btl-felé, full service ügynökségtől digitális ügynökséghez....

Sírnak az egyik oldalon, hogy nincs koncepciózus márkastratégia- és kreatív tervezés. Jön a válasz a másikróla márka és a fogyaztó közötti párbeszéd hiányáról...

Shaking up the market place!!!!

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.05.11. 19:30:40

Őszintén, azon túl, hogy egyesek nagy mellénye megértem, hogy másokat zavar, nem tudom, hogy a "nagy öregek" jelenléte miben akadályozza a "szakmát". Természetesen ha valaki pont a Kaszásnál, Gácsnál stb dolgozik, annak lehet ez gond (nem tudom, nem dolgoztam velük), de a nagy többségnek ez irreleváns kéne, hogy legyen, sőt akár lehetőség is, ha már ők annyira jól értenek hozzá, most legyakhatják a BBDO-t vagy az Arcust.

_Budabitch_ (törölt) 2009.05.12. 10:50:22

Olvastam, gyönyörű. Biztos ráérnek.

Szabó Patrícia 2009.05.12. 11:32:08

Én is ott lennék szívesen, ha konstruktív és nem legazilált fikaáradat lincseléssel tarkítva. (ahhoz is lenne kedvem bizonyos esetekben, de sajnos emberek vagyunk).

Egyébként meg én dolgoztam "nagy öregekkel" is, és tudom, miben akadűályozza a szakmát akár egyetlen ember, aki nem való egy kreatív csapat élére: a szar saját ötletek erőltetése csak a jéghegy csúcsa, a mások ötletének "átdolgozása", a csapattagok versenytársnak tekintése, demotiváló megjegyzéásek és viselkedés, a döntéseket nem is említve, elbaszott munkahelyi légkör, folyamatos paráztatás és osztás, keménykedés a "tapasztalatlanokkal,", és a mindent összefoglaló "én egy nagy öreg vagyok" életérzés. Lásd Boros Lajos, akin nagyot nevettünkj 79-ben a "Nemjónemjónemjójel..." upszon, és ő fejben meg is állt ott, ugyanakkor értékes műsoridőt vesz el jópofa, szórakoztató emberektől, mert intézménnyé vált, és etalont teremtett a szó rossz értelmében.

Csak attól, hogy az a beosztása, még nem lesz valaki kreatív igazgató, és a legnagyobb hiba az ügynökség szemszögéből, ha egy ilyen alakban nem ismeri fel a fejlődést megmételyező keréktörő fekvőrendőrt, akit odarakott valaki (vagy ottmaradt valamiféle rosszul felfogott üzleti okból, pl. társtulajdonos, vagy ilyesmi, és Ő alapította, meg minden, kinek van joga belepofázni, mi bazmeg?!), és senki nem tudja, kinek kellene felkaparnia a gyorsforgalmi sáv közepéről.

Jöjjön az a beszélgetés, mégiscsak.

tapas 2009.05.12. 18:19:23

Annyit tennék csak hozzá, hogy a reklámipar kontraszelektív működése nem egyedi dolog, sajnos ebben az országban a legtöbb iparágban nem a rátermett emberek ülnek vezető pozíciókban, hanem akik odakerültek.
De visszatérve a reklámra, szerintem az ügyfelek elvárásai majdnem minden esetben szervilis, hozzá nem értő, végrehajtó jellegű ügynökségeket szülnek, illetve fordítva, az ilyen ügynökségek magukra húzzák ügyfeleiket, szinte kikényszerítve belőlük azokat a döntéseket, amelyeket maguknak az ügynökségeknek kellene meghozniuk.

De azt hiszem, nincs más választásunk, dolgozni kell. Akár szabadúszóként, akát kis cégben, akár nagyban. Senki sem kötelez se kreatívot, se accountot, se ügyfelet arra, hogy megtartsa jelenlegi állását. Lehet próbálkozni máshol, ahol jobban megértik az embert.
És nem kellene sajnálni magunkat, mert valóban többet keresünk az átlagnál.

batorfya 2009.05.14. 10:23:53

A Kreatív Online-ra már beírtuk, ide is megtesszük:
Találka hétfő 13:00 a Kreatív szerkesztősége, 1037 Montevideo u. 3/b, onnan megyünk át valahova. Gyula ott lesz, és még hárman jelezték, hogy jönnének. Mindenkit szeretettel várunk.

üdv,
ba

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása