Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Folgers nálunk nem, vagy csak nagyon kevés helyen kapható kávémárka, ami nem utolsósorban a különféle ízesített kávéörleményeiről ismert. A tengerentúlon az egyik legnagyobb brand, a reggelek elválaszthatatlan része, még akkor is, ha a kávét számunkra elfogadhatatlan, fekete löttyként fogyasztják. De ha még ezt se innák, akkor még nehezebben indulnának a reggeleki, amit 3 jópofa printből álló kampánnyal is bemutattak a reklámügynökség kreatívjai. A háromujjú ing, a gordiuszi cipőfűző vagy éppen az eredeti állapotára vissza nem hajtható újság mindenkinek ismerős lehet, épp ezért működnek gyorsan, hatásosan. Ha esetleg mégsem sikerülne megfejteni a sajtóhirdetéseket, nem azokban van a hiba. Menj, igyál egy kávét! via: stillad
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.