Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újabb fájdalmas reklámszóvicc

Watt the fuck? Ez volt az első, ami eszembe jutott ezt a reklámot látva, amelyet egyik olvasóm osztott meg velem a minap. De még egy próbát tettem vele, hátha csak én értettem félre valamit. A múltkor, amikor egy agyzsibbasztó szóviccre épülő reklámkampány kapcsán megjegyeztem, hogy talán jó lenne egyszer s mindenkorra elfelejteni az ennyire basic ötletekkel opreláó reklámokat, megkaptam a magamét néhány embertől, mondván nem vagyok elég nyitott. Azóta megpróbáltam agykontrollal erősíteni magam az ilyen reklámokra, de sajnos a Watt legújabb poszterét látva még a háromujj technika intenzív alkalmazása ellenére is elsírtam magam. Nem azzal van a baj, hogy a koncepció szójátékra épül, hanem azzal hogy igazából nincs is koncepció. Mert azt, hogy a what szót írjuk wattnak, azért kampányötletnek nem nevezném. Watt? Go to HELL!

Címkék: reklámszóvicc

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr591117620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anemic royalty 2009.05.13. 13:06:52

Nem is tudom...valószínűleg annyi volt a cél, hogy a nevet a köztudatba hozzák.
Ha ez a kampány célja, akkor végülis működik.

NIN|JA (törölt) 2009.05.13. 13:17:37

szerintem a célcsoport alapján indultak el (és ott meg is álltak valószinű). Ami lássuk be elég jól pozíciónált, mert aki most járja az áltisk. 5 osztályt 10x és még mindig nem tud "fonetikusan" angolul írni, az biztosan érti ezt a meglehetősen szánalmas viccet.

A plakát grafikai megvalósítása is legalább ezen a szinten van, ami annyiból talán pozitív, hogy még jobban erősíti azt az "egyszerű vagyok" érzést.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.05.13. 13:29:23

Mondom! Bennem van a hiba, ez most már biztos.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.05.13. 13:29:51

ezt láttam én is. Nagyon nyomul a Watt!

NIN|JA (törölt) 2009.05.13. 13:37:58

@reklámbuzi: miért? én speciel nem mondtam rá, hogy jó! ;)
Az a baj, hogy nem mi vagyunk a célcsoport...legalábbis gondolom.

Bifi · http://gondola-tok.blog.hu 2009.05.13. 14:16:29

Wattacukor ízû szénsaWattlan reklám.. ilyet már láttunk sokat.. bár nem biztos, hogy a kreatívval van a baj, gyanítom, hogy a Watt marketing osztályán valakinek a reggeli kávé mellett beugrott ez a sületlenség. Szerencsétlen grafikus meg megcsinálta, mert ezért kapja a fizetését..

Tegye fel a kezét, akinet tíznél kevesebb olyan meló ment ki a kezébôl, amit inkább nem reklámoz! :D

NIN|JA (törölt) 2009.05.13. 14:22:31

@Bifi: hát én nem is a grafikust kritizáltam...(lévén én is az volnék)
csak annyit mondtam, hogy a vizualizáció is megy a mondanivalóhoz, ergo ez akár pozitív kritika is lehetett volna.;)

NIN|JA (törölt) 2009.05.13. 14:24:08

@Bifi: és nem teszem fel a kezem. Tiltja a politikai és vallási hovatartozásom.:P

lessknownJFK 2009.05.13. 14:32:42

De azért érzitek, hogy az ugyanerre a hihetetlen szóviccre épülő kampány Aranypenge shortlistes? Rádió kategóiában... Én már azért sem irigylem a zsűrit, hogy egyszer minimum végig kellett hallgatniuk a spotokat... Mindenesetre jól nézünk ki, keresek is egy szépen ívelt, átfogó ötletre épülő kampányt, hogy lenyugodjak.

NIN|JA (törölt) 2009.05.13. 14:47:45

@Ferdinand: de jó neked!
A zsűrinek meg szerintem nem ez lesz az egyetlen fájdalmas pont! Mindenesetre a zsűrit kevésbé sajnálom, mint az ártatlan embereket...;)

leslie nilsen (törölt) 2009.05.13. 15:29:31

watt da hell ár ju duing, ju szán of a redbull?

Frankó · http://franko.blog.hu 2009.05.13. 15:48:21

Hát ez tényleg szánalmas, főleg, hogy ez már nem az első húzásuk. Meg valahogy azt is elfelejtik hangsúlyozni, hogy mi a lényege az egyik terméküknek: nem tartalmaz koffeint és taurint. Jó tudom, hogy már megtették, de szerintem erre kéne alapozni!
Ami mondjuk nem mellékes, hiszen ezzel emelkedhetnének ki a többi közül. És ezt arra alapozom, hogy felhördültem már párszor a kampányuk kapcsán, viszont egyik ismerősöm sem tudta ezt az infót a Wattról, mint ahogyan azzal sincs tisztában a többség, hogy bizonyos esetekben miért sokkal jobb izotóniás italokat fogyasztani egy adag taurin és koffein helyett. (Mondjuk a képen pont a koffeines változat látható)

Ja és érdemes elolvasni a GYIK-et a www.wattenergy.hu/ oldalon, tele van elírásokkal és olyan információk birtokába jutunk mint:
- „tehenek tízezrei jönnek világra egyetlen különleges tenyészértékű bikától”
- „A dobozban lévő folyadék rendkívül gondosan kiegyensúlyozott SZÓÖSSZETÉTELE miatt...” - bárcsak így lenne ez a reklámoknál is! :D
Bár az is vicces, hogy a Watt Energy Light leírása az energiamentes szóval kezdődik! :D
Az izotóniás italuknál legalább a leírás stimmel!

OFF: Az elemre emlékeztető plusz jel amúgy tetszik a dobozon, szerintem ötletes. Arról nem is beszélve, hogy egy energiaital szerintem olyan mint egy gyógyszer, és jobban megbízol egy ismert, karakteres márkában.

Bocs a hosszú hozzászólás miatt!

NIN|JA (törölt) 2009.05.13. 16:00:59

@Frankó: hát ez a GYÍK ez nagyon jó! Egészen feldobódtam.:D

Off: a site meg úgy néz ki, mintha valami mérget akarnának reklámozni. Mondjuk szúnyogírtó vagy ilyesmi. A rajzfilmekben mindig ilyen zöld füstszerűvel ábrázolják!:P

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.05.13. 16:36:40

Ja és akkor a szlogenről még szó sem esett: Természetes wattság.
Aki akar még ilyen wattságokat hallan, az hallgassa meg a shortlistes watt-rádiókat is, de előtte lehet, hogy jobba, ha egy kis wattát tesz a fülébe. aranypenge.hu/shortlist_file.php?id=68&type=.flv

freddo 2009.05.13. 16:39:01

@Ferdinand: Végighallgattam mind az 5 rádiót, és nem létezik, hogy ezt bárki akár egy nyomorult magyar versenyre benevezte volna. Az hogy shortlistes végképp kizárt. Nincs az a nyomorult zsüri, ami ezt a siralmas fost továbbjuttatná. Ezek a rádiók nem is léteznek.

NIN|JA (törölt) 2009.05.13. 17:04:13

@reklámbuzi: jóisten! :D :) :| :/ :S :( ;(
Mondhatnám azt is hogy Hűb*zdmeg!

Asszem mára elfáradtam...

De hogy jót is mondjunk, legalább ez is ugyanannak a célcsoportnak lett szánva.:)

lessknownJFK 2009.05.13. 17:23:21

@freddo: ebben a mezőnyben majdhogynem aranyesélyes... :D mondjuk a valentines vodafone legalább ül. de ha ez a shortlist, akkor mi lehetett ami nem jutott be? OMG.

momocico 2009.05.13. 19:10:34

www.youtube.com/watch?v=Il-LX-nFMws
ez jutott eszembe róla.
képzeld el ugyanezt seggekkel és finggal,meg fingásgátlóval:))


watt is májkrém:)

Pikszi · http://afeketezongora.blogspot.com/ 2009.05.13. 20:26:09

@Ferdinand: pl. egy Weltauto szpot, ami meghatszorozta a honlapjuk látogatottságát. (No jó, ez nem az Effie, én meg nem értek hozzá.)

Ez a GYIK, ez csodálatos!!! Olyan hangosan vihogtam nyitott ablaknál, hogy a szomszéd becsukta a sajátját.

Hegela 2009.05.13. 20:40:56

go to hell? nem lehet, az konkurencia.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.05.13. 20:55:39

Ezeket a rádiós szpotokat a rádióreklám koronázatlan királyának, Tony Herz-nek is hallania kellene:)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.05.14. 10:08:10

"Nem azzal van a baj, hogy a koncepció szójátékra épül, hanem azzal hogy igazából nincs is koncepció" a Madagaszkár jutott az eszembe: Mi a terv? ...ez már a terv! na mindegy

van egy testvére is a mostani kampányban Wattdujudrink? csak a brandnév az óriásplakáton alig látszik, mert a kreatív anyag alatta ishasonló bordó. NA ez már a terv :)

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.05.14. 12:21:58

@SueSue:

Na, azért van valami koncepció:

A "Természetes Watt-ság", mint központi sziporkázó gondolat az ott van. E köré építkeznek.

Épp a közelmúltban akadt meg a szemem újra Rosser Reeves- Reality in Advertising c. könyvén. Na ő az az ember, aki az 50-es évek közepén bevezette a köztudatba az USP fogalmát.

Manapság ennek objektív létét egyre többen kérdőjelezik meg!!!

Eljutottunk oda, h. a termékek között nincs objektív, kézzelfogható termékelőny, így hát más fronton kelnek versenyre egymással. A kommunikáció mezején...

Akár egy szójátékkal!

Emlékeztek: Royal szekrény, royal kasznyi, royal ágyban a legjobb... (na neeeem) - aludni!!!!

geb@sz 2009.05.14. 14:47:59

WHAT IS LOVE?
Watt is Love!

Szabó Patrícia 2009.05.14. 15:50:35

A természetes wattság is gyenge volt már, ha őszinték akarunk lenni, de annak legalább volt valami értelme, már ha jól értettük, nekem sokszor kellett látnom (nem direkt), hogy leessen: ez egy ital. mert annyira szarul volt a kép megkomponálva, hogy nem volt kedve az agyamnak feldolgozni, amit lát.
azonban ebből a már kezdtenek is gyenge, hiperoldszkúl szóviccből kampányt faragni az elég tipikusan gagyi, és szubjektív véleményem az, hogy maximum az ąrc-on lehetne esélye, de nem sok. viszont mégis aranypenge shortlistes a rádió, ami egyrészt szomorú, másrészt pedig tökéletesen érthető, miután eltöltöttem egy kis időt a zsüri környékén, elég ad-hoc jelleggel mennek a döntések, én személy szerint arra lennék a legbüszkébb, ha többet ott nem, de máshol meg nyernék a munkáimmal, a máshol alatt nem hazánk további megélhetési fesztiváljait értem, mert - és köpjön le, aki mer - ez egyre gázabb itten, de hát, akinek nem tetszik, elmehet, ezt is tudjuk már.

Szabó Patrícia 2009.05.14. 15:51:22

helyesbítek: ennek az arcon nagy esélye lenne.

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.05.14. 17:04:24

Ezt a plakátot már én is néztem és meg is fordult a fejemben, hogy írok róla. De azt hiszem a lényeg elhangzott: szánalmas.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.05.14. 20:28:55

istenem. miért. miért. hát nem elég szomorú enélkül is az élet.
:DDD

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.05.15. 15:38:58

Mibe, hogy akiknek ez főleg szól, azok ezt le se tudják írni nyelvtanilag helyesen?
Mellesleg bírom ezeket a 3D-re felhozott reklámokat (műanyag palack, kilóg a táblából), kíváncsi vagyok, mi a következő lépés. Elkap egy kábel, ha közel mész és addig nézeti veled, míg meg nem rendeled?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása