Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] MOL: ráhajtani

A végeredmény: 

MOL_RAP.mp3

Feltételezett ügyfél: MOL

Feltételezett Brief:

Üdvözletem!

Ismételten eindítunk egy pontgyűjtő eseményt. A mechanizmus a szokásos: 50 ezer HUF-nyi matricát kell összegyűjteni, amiért cserébe kedvező áron lehet majd vásárolni (még nem tudjuk pontosan, hogy mit, a konténerek jövő héten érkeznek meg Kínából, annyi biztos, hogy 5-10 féle, legfeljebb 7 éve eladatlan, nem használt holmiról van szó, amit kiskorúak is birtokolhatnak, nem ehető és nem kell hozzá elem, enyhén márkás)

Ami viszont egyáltalán nem szokványos, hogy egy rendkívül izgalmas kutatási anyagot kaptunk, amiből kiderült, hogy minden korcsoportban jók vagyunk, de a 0-14 éves tankolók aránya kritikusan alacsony, úgyhogy ők lennének, akiket megcéloznánk az új reklámokkal (de azért ne feledjük el az idősebbeket sem!).

Tudjuk, hogy ők - a kiskamaszok és gyermekek - eddig nem nagyon voltak társaságunk célkeresztjében, tehát ez egy új terep! A Vezetőséggel abban maradtunk, hogy valami lendületes, fiatalos, klassz új dologra lenne szükség! Hogy ti is érezzétek, mire gondoltunk, összegyűjtöttünk pár olyan kifejezést, amit ez a korosztály használ, reméljük, minél több visszaköszön majd az anyagokban:

Pantalló, parkíroz, üzemanyag, felvágós, töltőállomás, fakabát, vagány

Nagyon jó munkát és várjuk a remek javaslatokat! 

Üdvözlettel,

Ferenc

Az ügynökség feltételezett válasza:

Kedves Ferenc Úr! 

Némi kutatással kiderítettük, mi napjaink fiatalságának a klassz napjainkban: úgy hívják, hogy "rap-zene"! Ezért egy olyan reklámot készítettünk el, ami ebben a stílusban dolgozza fel a mondandónkat (lásd a mellékelt kazettát). Nem kell megijedni, a fiatalos hangzásvilágot ötvöztük az általatok is felvállalható stílussal, sőt, a Művészeket megkértük, hogy minél több olyan szót csempésszenek be a szövegbe, amit Ti is javasoltatok, így úgy véljük, az eredmény abszolúte vállalható. Sőt! Extra biztonsági megoldásként bekerült a szöveg végére egy rövid mondat, ami tájékoztatja a hallgatókat, hogy az akció minden korosztályhoz szól, így nyilván minden korosztály azonnal elindul majd a kutak felé, hogy vásároljon. Ahol a sípoló rész van most, oda kerül majd értelemszerűen, amit meg lehet venni.

Reméljük, elnyeri a tetszéseteket a mi kis dalunk!

Üdv,

Lajos

UI: Szerettük volna a pantalló szót is szerepeltetni, de a Művészek váltig állították, hogy csak a kandalló szó rímel rá, ami viszont tűzbiztonsági okokból ugyebár nem szerepelhet MOL-hirdetésben.

Címkék: reklámzene brief

2009.05.15. 12:00 chimie 12 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr11109725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Patrícia 2009.05.15. 12:25:40

ez kurvajó:

"minden korcsoportban jók vagyunk, de a 0-14 éves tankolók aránya kritikusan alacsony..."

bazmeg, teljesen el tudom képzelni a helyzetet, a rádió meg nem szarabb, mint a termlszetes wattság eposz.

leslie nilsen (törölt) 2009.05.15. 12:26:21

enimül mindig qrva gayi szar volt
kb repülők színvolnal.....

és ez a "magyar repppp"...


fuj

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.05.15. 12:31:32

én azt gondolom, amikor a mOL kitalálta a FILA ajándékokat akkor az utóbbi azt mondta, adok, de csak ha Kannibálék reklámozhatják

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.05.15. 12:35:03

Örülök, hogy chimie felébredt téli álmából.:)

Szabó Patrícia 2009.05.15. 12:35:19

Lehetett volna az Irigy Hónaljmirigy is, az még lejjebb van.

Tényleg (OFF): nem tudja valaki, ki kúrja a Honaljmirigyet, hogy lassan 10 éve képernyőn vannak ugyanott, főműsoridőben, a rettenetesen igénytelen szar műsorukkal? Egyáltalán van, aki nem kapcsol át máshova, ha megjelennek a szarul fényelt, videóra vett műsorukkal? Elképesztő. Kannibálék meg annyira nem rossz arcok, mint amennyire jó arcok akarnak lenni, ez mondjiuk elég rossz arccá teszi őket, de ők tudják.

zOrg505 2009.05.15. 13:28:58

legalább a weboldal nem lett szar...
megerirahajtani.hu

Mr_Wolf 2009.05.15. 14:43:51

Az eredeti dal azért (MOL nélkül) azért jobb.
www.youtube.com/watch?v=7zQEsqgZQXw

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.05.17. 22:51:17

úúúúúúúristen ez a "rap" o.O sokkot kaptam.

anemic royalty 2009.05.18. 17:23:18

bármennyire is gáznak tűnik, a szokásos "boldogcsaládabenzinkúton tankolésjééajándékotiskapnakésjajdeörülnek" megvalósításnál egy fokkal jobb...
próbálkoztak, na...


és az eredeti komolyan mondom gyengébb... ;)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása