Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A végeredmény:
Feltételezett ügyfél: MOL
Feltételezett Brief:
Üdvözletem!
Ismételten eindítunk egy pontgyűjtő eseményt. A mechanizmus a szokásos: 50 ezer HUF-nyi matricát kell összegyűjteni, amiért cserébe kedvező áron lehet majd vásárolni (még nem tudjuk pontosan, hogy mit, a konténerek jövő héten érkeznek meg Kínából, annyi biztos, hogy 5-10 féle, legfeljebb 7 éve eladatlan, nem használt holmiról van szó, amit kiskorúak is birtokolhatnak, nem ehető és nem kell hozzá elem, enyhén márkás)
Ami viszont egyáltalán nem szokványos, hogy egy rendkívül izgalmas kutatási anyagot kaptunk, amiből kiderült, hogy minden korcsoportban jók vagyunk, de a 0-14 éves tankolók aránya kritikusan alacsony, úgyhogy ők lennének, akiket megcéloznánk az új reklámokkal (de azért ne feledjük el az idősebbeket sem!).
Tudjuk, hogy ők - a kiskamaszok és gyermekek - eddig nem nagyon voltak társaságunk célkeresztjében, tehát ez egy új terep! A Vezetőséggel abban maradtunk, hogy valami lendületes, fiatalos, klassz új dologra lenne szükség! Hogy ti is érezzétek, mire gondoltunk, összegyűjtöttünk pár olyan kifejezést, amit ez a korosztály használ, reméljük, minél több visszaköszön majd az anyagokban:
Pantalló, parkíroz, üzemanyag, felvágós, töltőállomás, fakabát, vagány
Nagyon jó munkát és várjuk a remek javaslatokat!
Üdvözlettel,
Ferenc
Az ügynökség feltételezett válasza:
Kedves Ferenc Úr!
Némi kutatással kiderítettük, mi napjaink fiatalságának a klassz napjainkban: úgy hívják, hogy "rap-zene"! Ezért egy olyan reklámot készítettünk el, ami ebben a stílusban dolgozza fel a mondandónkat (lásd a mellékelt kazettát). Nem kell megijedni, a fiatalos hangzásvilágot ötvöztük az általatok is felvállalható stílussal, sőt, a Művészeket megkértük, hogy minél több olyan szót csempésszenek be a szövegbe, amit Ti is javasoltatok, így úgy véljük, az eredmény abszolúte vállalható. Sőt! Extra biztonsági megoldásként bekerült a szöveg végére egy rövid mondat, ami tájékoztatja a hallgatókat, hogy az akció minden korosztályhoz szól, így nyilván minden korosztály azonnal elindul majd a kutak felé, hogy vásároljon. Ahol a sípoló rész van most, oda kerül majd értelemszerűen, amit meg lehet venni.
Reméljük, elnyeri a tetszéseteket a mi kis dalunk!
Üdv,
Lajos
UI: Szerettük volna a pantalló szót is szerepeltetni, de a Művészek váltig állították, hogy csak a kandalló szó rímel rá, ami viszont tűzbiztonsági okokból ugyebár nem szerepelhet MOL-hirdetésben.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.