Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Miért rossz, ha szőrös egy nő hónalja?

Azt hiszem, ha most elkezdenénk ötletelni, hogy milyen helyzetekben lehet rossz, ha egy nő hónalja szőrös vagy akár csak nem tökéletesen szőrtelen, az első 1000 tippben nem lenne benne az, ami a kissé bomlott elméjű tokiói ogilvyseknek jutott az eszébe. Az Esthe WAM szőrtelenítőnek készített reklámban ugyanis egy egészen speciális bowlingot mutatnak be nekünk, amelyben bikinis nők az elhajított golyókal együtt a hónaljukon csúsznak a bábuk közé. Hihetetlenül őrült az egész tévéshowt idéző jelenet, amiben az a legszörnyűbb, hogy még az sem elképzelhetetlen, hogy egy valódi tévéműsorról mintázták, vagy ha nem, akkor előbb-utóbb csinálnak belőle egyet. A rallyautó hátsó ülésén berendezett fogászati bátorságpróbás műsor után ez már nem is keltene különösebb feltűnést.

Címkék: elmebaj kozmetikum

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr341124453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2009.05.16. 12:21:59

Ez csak szerintem undorító, vagy más is így gondolja? Ráadásul nem is valami szellemes.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2009.05.16. 12:27:45

Hát, annyira nekem sem jön be. A csaj nagyon szép, de a reklám...

krsolnce 2009.05.16. 12:47:01

"Miért rossz, ha szőrös egy nő hónalja?"

Miért, rossz?

Boz Cordolla 2009.05.16. 12:54:43

@krsolnce: nézni rossz; neki lehet jó is.

z 2009.05.16. 12:56:42

nem az ördögtől való, mert mindannyian szőrösek vagyunk többé-kevésbé, de ha nem borotválja, inkább ne mutogassa

Lord_Cica (törölt) 2009.05.16. 13:00:58

Zseniális, nagyon művészi reklám.

@Hadrian VII.: biztos túl konzervatív vagy.

egyébként szerintem csak a bajszos nők gázak.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.05.16. 13:05:20

Én vagyok már vak, vagy ennek a lánynak tényleg NEM szőrös a hónalja? Vagy legalábbis nem annyira, hogy innen látható legyen. (0:28, 0:35)
Egyébként szerintem kissé túlzásba estünk, a mai elvárással a teljes szőrtelenségre.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.05.16. 13:14:00

jaj ne vegye már mki ilyen komolyan :D
am nagyon nagy oltás XD röhej, nem normálisak ezek a japánok az tuti

hejhó a raszta 2009.05.16. 13:14:26

ááá dehogyis a legújabb divat az arcszőrzet beültetés.
a celebritások pofaszakállat növesztenek a paparazzók ellen.
Múlthéten összekeverték Anthony Hopkinst és Angelina Joliet egy partin.

Salesman 2009.05.16. 13:22:45

olyan a zenéje mint a 2girls1cup :D

fedélzeti kompót 2009.05.16. 13:34:23

@Salesman: a 2g1c-nek van zenéje???

[nem fogom leellenőrizni]

bounty123 2009.05.16. 13:35:07

beteg, mint szinte minden japó video :)

gojszi 2009.05.16. 13:53:03

Egyszermosolygós-fejetfogós.:) Időben kicsit aránytalannak érzem a poén felvezetési szakaszát (45-ből kb. 30 mp egyszerűen unalmas), de csak mint "reklámnéző átlagember" merem ezt kijelenteni. Egyébiránt nekem Spongyabob jutott róla eszembe.

W Joe 2009.05.16. 14:00:18

Japáncsajokkal bowlingozni nem lehet rossz :)

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.05.16. 14:46:16

@z:


Vissza a szőrt a helyére: a hónaljba!

Az amputált hónaljú nőket csak a pedofilok zaklatják.

Éljenek a felnőtt, szőrös hónaljú nők!

z 2009.05.16. 15:16:55

@rózsaszínlazac: te nő vagy, nem? én meg felnőtt férfi egyébként de az arcomat én is borotválom, minden reggel, hiába az lenne a természetes, hogy hagyjam, hadd nőjön szájbalógó bajszom meg nagy, bozontos szakállam
a feministák csinálják direkt ezt a nemszőrtelenítősdit, csak nekik nem jut el az agyukig, hogy nem a külsőségektől lesznek ők jobbak, meg egyenlőbbek

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.16. 15:53:49

meglehetősen nehéz a szőrős hónaljat tisztán tartani...

nitro1 2009.05.16. 16:06:39

@0o0o: Érdekes, nekem minden nehézség nélkül sikerül. Igaz, nem vagyok nő.

alte trottel 2009.05.16. 16:37:26

@0o0o:

Akkor most egy DÖBBENETES újdonsággal fogok szolgálni:
Már a föníciaiak is ismerték a szappant!

meggyespite 2009.05.16. 17:55:09

@Androsz: Persze, h nem szőrös, azért kell róla a közelit mutatni.

NIN|JA (törölt) 2009.05.16. 18:21:29

jajj ez nagyon jó! :D
Emlékszem anyukámra, mikor még kislányvoltam. Strandon voltunk és az akkori divat szerint a hónaljat nem borotválták a nők sem. Anyukám napozott hasonfekve, a kezét a feje alá rakta, én pedig a hónaljszőrét szekáltam...szép hosszú volt és tiszta...jójátéknak tünt abban az időben.;)
de nem régiben a metrón összefutottam egy nővel, aki trikóban volt és ugyan csak szép hosszúra növesztette...hát az annyira nem tünt nekem vonzónak.

Ettől függetlenül a reklám üdítő és vicces volt. thaa'

Herr Flick 2009.05.16. 18:25:47

Ez a "reklám" vagy mi...elég gyenge... de a hónaljkutya szerintem se divat már :)

Szőrmentén kell elcsípni a dolgokat :))

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.05.16. 18:27:53

@z:

bébikém, én nem kötelezlek semmire, főleg nem, hogy borotváld az arcszőrödet, te ezt önként vállalod, az viszont aljasság, hogy hónaljszőrtelenítésbe terrorozáljátok a nők nagy tömeggeit.

Ismerek egy írót, aki rendszeresen megkéri fiatal feleségét, hogy hagyja már vgére rendesen kinőni a hónaljszőrét, mert őt az izgatja, a világképéhez hozzátartozik a szőrös női hónalj, de sajnos fiatal feleségét beterelték a kötelező hónaljborotválkozás országúti sávjába...

Igen, már a férje kívánsága se számít, annyira erős a bilág nyomasztása rajta..

Szerencsére engem senki sem fog ilyesmire kényszeríteni. Soha egyetlen palim, férjem, szeretőm sem kérte, szerintem meg sem fordult a fejükben, hogy ilyesmire kérjenek...

Úgyhogy cselekedj belátásod szerint, ami a saját arcszőrödet illeti, de másokat is hagyj szabadon cselekedni hogy saját szükségleteik és elképzeléseik szerint döntsenek hónaljszőrügyben.

NIN|JA (törölt) 2009.05.16. 18:52:48

@rózsaszínlazac: szerintem ne húzd fel magad!
szerintem itt senkit nem érdekel a te hónaljad szőrössége/szőrtelensége.;)

de hogy ez terror lenne?!hmm...hát azért talán nem?

nemuccaszoc 2009.05.16. 19:17:00

Jó, hát japánok. Valamivel villantaniuk kellett. Meg, azért itt is befeszül hogy bikinis csajok...mintha egy másik blogban járnék :D

Herr Flick 2009.05.16. 19:39:57

Igen.

Nos... részemről az is passz :))

Salesman 2009.05.16. 19:48:34

@fedélzeti kompót:

Szerintem arról veték át. Mindenesetre hasonlít XD

kipróbálom, milyen kommentelőnek lenni 2009.05.16. 20:35:40

a reklám szimplán gusztustalan
a szőrös női hónalj nekem meg duplán

Herr Flick 2009.05.16. 20:40:30

:)) tied a nap hozzászólása.

És a szőrös lábról mi a véleményed? :))

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.05.16. 21:17:04

@ani_maxxx:

Hol írtam a saját hónaljamról? Megmondom: sehol.

A szövegértelmezés nem egyenlő csúsztatással és belevetítéssel.

Amúgy éljen a természetes szőr, mindenütt és bárhol!

NIN|JA (törölt) 2009.05.16. 21:23:21

@rózsaszínlazac: en kerek elnezest, ha felreertettelek.
Peace!:)

Herr Flick 2009.05.16. 21:29:46

Mindenütt és bárhol... és persze bárki máson :)

(de ízlésen nem szokás vitázni) :)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.17. 08:08:07

@rózsaszínlazac:
Támogatlak, ne hagyd magad egy mainstreamnak behódolt csupaszka által provokálni! Igen is mi, természetes szépségek, mint te, én, Madeleine Albright, Kósáné Kovács Magda, Psota Irén vagyunk a jó csajok és előbb-utóbb az emberiség fennmaradó része is elég érett lesz, hogy mindezt elfogadja! D

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.05.17. 16:01:12

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás:

hogyismondjam, nem kétlem jőszándékodat mikor egy dobozba szortírozol, Madeleine Albrighttal, de biztosíthatlak én egy másik kategóriájú szépségcsoportba tartozom. Amúgy Madeleine Albrightot kár volt felsorolni, garantáltan szőrtelenítette magát, ugyanis, akiket Amerikában szocializáltak fiatal kortól, azok nem tudják elképzelni az életet szőrösen...

Psota pedig színpadi színésznő a legjobbak közül, tehát nála garantáltan foglalkozási kötelességből dukál a szőrtelenítés...

Kósáné Kovács Magdát viszont parlamenti képviselősége kötelezi, bár ismerni őt se ismerem közelebbről...

Herr Flick 2009.05.19. 00:01:21

Ugyan... Lendvai is bajszos volt pár héttel ezelőttig. Nem elvárás az :))

körúti kis vörös 2009.05.20. 17:36:27

"de gustibus non est disputandum"
nagy bölcsesség
kit érdekel, ki szeretei a szőrt és ki nem?

a reklám mókás, ez a lényeg

Szabó Patrícia 2009.05.21. 15:10:08

szerintem meg mondhat aki amit akar, egy hónaljkutyás nő akkor is kibaszott gusztustalan.
a többiről nem is beszélve, a hülye barom feministák meg elvárják, hogy mindenki növessze, és ne dőljön be a hímsoviniszta társadalmi nyomásnak a médián kerseztül.

aki meg olyan butus, hogy ennek bedől, sőt, büszke is rá, hát, joga van hozzá. nekem meg jogom van undorodni tőle már ránézésre is, ugye, a szagról nem is beszélve, meg a szőrszálakon csüngő baktériumrengetegre (amiknek a szara adja a remek az izzadságszagot, többek között, így a borotvált testfelület általában kevésbé rohad be)

Szabó Patrícia 2009.05.21. 15:10:55

ja, igen: és a reklám vicces

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.05.21. 16:41:32

@bulgakov:

Elég sok mindenhez van jogod, például jogod van nem hétpróbás bunkónak lenned? Tudtad? Ha eddig erről még nem világosítottak fel, akkor élj a lehetőséggel amig kiférsz a fejeden!

Ezenkívül jogod van leszopni magad, ha elég hajlékony hozzá a gerinced, és jogod van lenyelni a trutyit amit kilövelsz magadból, de figyelmeztetlek, jobb ha tudod, hogy a magadból kieresztett trutyi baromi büdös és tele van baktériumokkal, úgyhogy ne dőlj be azoknak, akik azt mondják jóizű a geci, merthát sajnos pokolira nem.

NIN|JA (törölt) 2009.05.21. 17:54:27

@rózsaszínlazac: hogy te mennyire kifinomult egy nő vagy! Egyébként meg megcáfolnálak. Az ananász sokat segít a dolgon! ;)

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.05.21. 18:52:32

@ani_maxxx:

Elnézést, néha elpattan az ember valamelyik agyi ütőere, a sok hülyeség olvastán, és olyankor visszafröcsög, de igazad van, nem kéne.

Nem tudom mit és kinn segít az ananász, de a világnak legalább a fele szőrös férfiakból áll, akiket a nők egész jól tolerálnak, kivéve, amikor egy-két elvadult példányuk annyira hülye, hogy azt már végképp nem lehet kibírni és akkor feladják.

NIN|JA (törölt) 2009.05.21. 20:04:53

@rózsaszínlazac: én teljesen megértelek egyébként.
Néha én sem tudom mire hogyan reagáljak, egyáltalán reagáljak e bármit...
Az emberek úgy általában hülyék (természetesen magamat is beleértem), de legfőképpen érzéketlenek.

Szabó Patrícia 2009.05.22. 13:33:59

rózsaszínéacaz

a stílusod alapján már értem, miért jó neked, ha szőrös vagy és büdös, valamint undorító, de hát ezünk van, nem vagyunk egyformák, nem mindenki bírja, ha nem tapsolnak a buta, ostoba, teljesen idióta kommentjeihez, de majd megszokod :)

egyébként szőrös pennád és lucskosan habzó hónaljad összhangban áll alpári és kocsis stílusoddal, neked is megvan a célközönséged, meg nekem is. nem szívesen cserélnék, bevallom.

a sperma ízéről meg nem nyitok vitát, bittosan jobban értesz hozzá, de ha ennyire hülye vagy és undoroidsz tőle (jó lehet a pasidnak(?) lenni), hallgass tanult kolegádra, és etess ananászt az embereddel, meg fogsz lepődni.

(másrészt igazából a válaszodnak semmi értelme azon túl, hogy jelzi, ideges lettél valamitől. de erről meg ennyi is bőven elég lett volna: most ideges vagyok, mert valaki undorodik tőlem)

NIN|JA (törölt) 2009.05.22. 13:51:42

@bulgakov: hé! :)
hagyjátok abba de azonnal! Nem kell egymást sértegetni...szerintem ez senkinek se jó...
Nem kell szeretni egymást, de ez itt egy másfajta blog no!;)

Szívjatok el egy béke v békapipát!

Szabó Patrícia 2009.05.22. 14:35:14

nyugalom, csak véleményeket ütköztetünk éppen, s közben rengeteget tanulunk egymástól

Sturm und durung 2009.05.22. 15:27:44

@bulgakov:

Ennek semmi köze a véleményütköztetéshez, Te egyszerűen itt szellőzteted meg a végtelenül büdös, ordanáré gondolataidat.

Nyugodtan borotváld ki még a seggedből a füledből, meg az orrodból a szőrt és az egyebet, ha szükségét érzed, de nehogy már Te mondd meg másoknak mit tegyenek a szőrükkel, és főleg hagyd abba a nők terrorizálását.

Csak ez tud begerjeszteni? Ha terrorizálod a nőket?

Semmi közöd ahhoz, hogy az ide véleményt írók közül ki mit borotvál le és mikor, ez mindenki magánügye. Ehhez tartsd magad.

NIN|JA (törölt) 2009.05.22. 16:40:29

@Sturm und durung: jajj! elég legyen! hihetetlen, mit szítod itt a feszültséget?

Szabó Patrícia 2009.05.22. 18:48:50

sturm

ez egy boog, ahol a moderátor közbelépésig senki nincs cenzúrázva, még te sem, de tegyük fel, igazad van
akkor - kérdezem én nagyon helyesen - vajh közügy-e a spermám íze, amit gerincem törésével kellene kóstolnom "lazac" szerint, és vajon a saját farkam szopása, ahogy javasolta, az terrorgyanúsabb gondolat-e, mint óvni a szőrös hónalj miatt, kedves durung barátom, aki vagy.

ha végiggondolod, te is éépp oly felszabadultan fogsz kacagni a sértett kommenteden, mint én teszem épp. (egyébként még csak nem is én hiztam elő ezt a témát, csak reagáltam rá, de látom te egy kivételes erős ösztönlény vagy, a gerincvelő jó dolog, de csak ha agyban végződik)

Szabó Patrícia 2009.05.22. 18:57:48

de ez a lazac meg strum stílus nagyon hasonló, egypetéjű ikrek, házastársak, vagy hasadt személyiség vagytok így ketten, hm?

NIN|JA (törölt) 2009.05.22. 20:51:33

@bulgakov: lehet, hogy csak hasonloan velekednek, hm?:P

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása