Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy lehet egy reklámmal egyszerre megforgatni Rejtő Jenőt és Arany Jánost a koporsójában? A Soproni most megmutatja! Az előző reklámfilmjükben megkezdett vonalon haladva, ezúttal is a magyarság leglényegét próbálták megragadni, vagy ha úgy jobban tetszik valami közhelyesen hazait, általános iskolai végzettséggel is beazonsítható jellegzetességet akartak belevinni a koncepcióba. Így került a reklámba szegény Toldi, aminek ugyan sok értelme nincsen, de lagalább folytatja a nemzeti identitásunk kérdéseit egy sörnyitóval feszegető, kissé a kanadai Molson kampányára hasonlító reklám főszereplőjének petőfis kiállását.
A sör névválasztásakor is egy korábban megkezdett koncepció mentén haladtak, és az új termék is a Palette Colour Natural termékekkel konkurálva, a Fekete Démonhoz hasonlóan egy női hajszínről kapta a nevét. A szőkéről egy művelt magyarnak Kelemen Anna, illetve a Szőke ciklon ugrik be, de mivel Annácska szája túl nagy volt a sörösüveghez képest, maradt a rejtői poén. Az az igyekezet, hogy a szokványos sörreklámoktól megkülönböztesse magát a Soproni, és a saját vállára borítsa a nemzeti öntudat piros-fehér-zöld zászlaját alapvetően nem rossz elképzelés. Abban viszont, hogy erre egy csapat animált szöcske, és egy szétrobbanó jégtömb-e a megfelelő eszköz, már nem vagyok olyan biztos. Nézzétek meg, és döntsétek el ti magatok!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.