Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
2009-et írunk, amikor külföldön a legtöbb brand vért izzad, hogy valamiképpen kihasználja az online közzösségekben rejlő lehetőségket, és úgy vigyáz az imidzsére ezeken a területeken, mintha megpatkolt tojásokon lépkedne. Ezzel szemben nálunk még mindig nagyon sokan vannak, akiknek nem fér bele a fejébe, hogy az egyirányú kommunikáció világának leáldozott, és bizony a fogyasztók visszabeszélnek, ha nem tetszik nekik valami. A legjobb, amit ilyenkor tehetünk, hogy figyelünk, fülelünk, összegyűjtjük az információkat, esetleg ha azt a helyzet úgy kívánja, akkor elnézést kérünk, felajánljuk a segítségünket, vagy ne adj' isten meglepjük valamivel a véleményüket kifejtőket.
Az, hogy ez a szemlélet mennyire távol áll még a hazai rögvalóságtól, gyönyörűen példázza az index reklámfórumában olvasható kis párbeszéd, ami a forumozók, és egy hirtelen beregisztráló, a mundér becsületét botrányos hangnemben védő "titokzatos idegen" között zajlott. Figyeljük meg, hogy bújik elő Kisrobból az felsőbbrendűségi tudat, és hogy tapossa sárba egy pillanat alatt tökéletesen kontraproduktívan a márkáról kialakult képet. Az adok-kapok a tovább után olvasható:
ÁtlagFf_1963 | válasz | megnéz | 2009.05.21 08:34:38 © (26869) |
Ebben a Coke Zero-s kommandós reklámban nem értem a felhajtás okát. Lefektette a lányt a fiú, jönnek a szülők. Miért nem nyithatja ki az ajtót és köszön, bemutatkozik, stb. Mitől tart? Félni kell a szülőktől? Nem megölte, hanem lefektette a lányukat. Van ilyen. Két felnőtt ember együttléte miatt ekkora felhajtást csapni? Úgy látom egyébként, hogy az egyik kommandós a szemétledobóban távozik. Miért nem tud a srác a ledobóban távozni, megspórolva ezzel az egész felhajtást. Nagyon óvodás lelkületet feltételez a srácról ez a reklám. Vagy ivott a csodás italból (én szeretem egyébként) és egyből gyermeteggé vált? |
Zeki | válasz | megnéz | 2009.05.21 08:37:23 © (26870) |
Nem gyermeteg, elmebeteg. Nekem nincs zerom, utálom. |
Kissrob | válasz | megnéz | 2009.05.21 20:28:41 © (26874) |
Ha valaki legalább 5 prtce dolgozott a média közelében tudja hogy ahány ember lehülyézi ezeket legalább anniy figyel oda rá... és igenis megvan a hatása. Csodálkozom hogy ennyi hozzáészóló van itt. és mégsincs egy igazi médiához értő... Nem baj az értetlen többségnek készülnek a reklámok nem a szakmának :P |
Zeki | válasz | megnéz | 2009.05.21 20:42:06 © (26876) |
Én sem, de te kurvaokos médiacézár, meséld már nekünk, miről szól a zero reklám? |
Zeki | válasz | megnéz | 2009.05.21 20:44:48 © (26877) |
Ááááá most nézem, csak ezért regisztátál be? :))) |
dinyus | válasz | megnéz | 2009.05.21 21:56:11 © (26879) |
képzeld, majdnem 10 éve dolgozom a média közvetlen közelében, és mégis tudom, hogy attól, hogy vmire felfigyelnek, attól az még nem lesz jó, sőt az eladást meg pláne nem generálja. |
Zka | válasz | megnéz | 2009.05.22 07:41:54 (26880) |
Ja, bejön ide egy marketinges fasz álneveken, kb 100 ember olvassa, ebből 0 kap kedvet ettől a termékhez, a többi szemében meg romlik a termék image, biztosan kurvára hasznos ez, csak mi pórias halandók nem tudjuk mitől. Valld be hogy te voltál és fáj :D |
Kissrob | válasz | megnéz | 2009.05.22 22:44:29 © (26881) |
Elgondolkodtatja az embereket. Ha a fiű nem lett volna ott a lány se nyitott volna ajtót mert zuhanyzik tehát a fiúnak nem lenne értelme menekülni! De mégis menekül! Ez nektek már dupla pszeudo és tripla csavar (ugyse ismeritek honnan idéztem) ez alapján a többire is rájöhettek. Kis gondolkodás :P |
Kissrob | válasz | megnéz | 2009.05.22 22:48:23 © (26883) |
Többen olvasssák. Teremts meg egy olyan brandet mint a Coke: na jó egy negyedakkorát és akkor lesz alapot vagdalkozni! :P |
Anteris | válasz | megnéz | 2009.05.22 23:27:38 © (26884) |
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.