Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Tudom, hogy manipulatív, meg hogy azért csinálják, hogy ettől jobbat gondoljak róluk, a Pedigreenek gondolatban ennek ellenére kiosztottam egy pirospontot. Bármelyik másik tündibündi, édibédi, makkegészséges, fényes szőrű reklámkutyákat mutogató kutyakajacég is felvállalhatta volna ezt az ügyet, de a Pedigree volt az, amelyik megtette, és ez már magában dícséretet érdemel. Merthogy a kutyusok többsége nem fajtiszta eb, hanem innen-onnan származó kis korcs, amikről a tévéből áradó puccparádé és ebelitizmus miatt sokan elhiszik, hogy értéktelenek.
Ezért jó, hogy néhanapján ezek a mamutok is megmozdulnak, és hajlandóak beemelni a kommunikációjukba ezeket a jószágokat, még akkor is, ha tudja az ember, hogy ezzel csak lelpezik a többi manipulációt. Ezúttal a chilei TBWA ügynökségnek köszönhetően került ki néhány speciális city light poszter a buszmegállókba, amelyekkel a menhelyeken sínylődő gazdátlan kutyák sorsát tolták a várakozók arcába. A hangokkal kísért, videókat lejátszó, bedeszkázott kijelzők mellett nem lehetett anélkül elmenni, hogy az ember ne nézte volna meg, miért is vannak ott, ha pedig odapillantottak, már be is szipkázta őket a hatásos reklám, ami a menhelyről származó kutyák örökbefogadására buzdított. Szerintem szép munka. via: scaryideas
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.