Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csütörtökön lesz a nagy nap, amikor a magyar reklámszakma apraja-nagyja nagyon stílszerűen összegyűlik a Gödörben, hogy megünnepelje az elmúlt egy évet, és egymás hátát veregetve megnyugtassa a lelkiismeretét, mondván nem is vagyunk annyira lemaradva a világtól. A reklámügynökségek és ügyfelek szakembereiből álló zsűri által odaítélt díjakat nagy csinnadratta közepette átadják a nyerteseknek, akik szépen illedelmesen átveszik azt, és szép köszönőbeszédet mondanak, miközben csilloghó szemekkel, bizakodva tekintenek a jövőbe. Ezután lesz nagy mulatság, dínom-dánom, majd az értékes szakmai kapcsolatok kiépítése, valamint a közelharc árán a büféből megszerzett kaja elfogyasztása után mindenki boldogan távozik. Minden rendben is lesz egészen addig, amíg jönnek a nemzetközi reklámfesztiválok, ahol általában a futottak még, vagy inkább a sétáltak még kategóriában végeznek az itt nyertes alkotások.
A nemzetközi porondra kilépve ugyanis a legtöbbször - természetesen tisztelet a ritka kivételnek - nem kimagaslóak a hazai munkák, vagy ha igen, azokról nem egyszer kiderül, hogy a scam határát súrolják. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az Arany Pengének nincs értelme vagy értéke, hiszen én is örülnék, ha ma hozzámvágnának egyet, de el tudom fogadni, ha valaki kritikusan áll ehhez az egészhez. Kíváncsi vagyok, a ti szemetekben mekkora értéket képvisel a legnagyobb hazai reklámfesztivál. Egyáltalán nem foglalkoztok vele, szabotáljátok vagy azért mégiscsak szeretnétek megfogni azt a fránya aranyat legalább egyszer? Szavazzatok a jobb oldalon megbújó boxban, és kiderül!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.