Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Youtube támogatásával indult el nemrég a Cannes-i reklámfesztivállal karöltve egy reklámverseny, amelyen fiatal kreatív csapatok nevezhettek a hamarosan megrendezésre kerülő klímakonferenciára szánt társadalmi célú szpotokkal. Ehhez készítettek a szervezők egy olyan reklámot, ami egyszerűen tökéletesen használja a Youtube adottságait. A letöltést jelző csíkot ugyanis egy végtelenül egyszerű megoldással hőmérővé alakították, amely a lejátszás előrehaladtával így egyre magasabb hőmérsékletet mutat a Földön. A továbblépést is ügyesen oldottták meg, hiszen egy kis négyzetre kattintva "állíthatjuk meg" a felmelegedést, és így juthatunk el a verseny főoldalára. Nekem nagyon tetszett, mint ahogy több pályamunka is, amelyek közül két magyar csapatét mi is támogattuk.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.