Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámdilemma: Az Intersport ötmilliós büntetése

Vajon az Intersport és a többi minden hájjal megkent áruházlánc marketingosztályán eleve belekalkulálják a GVH büntetéseit a meghirdetett, a vásárlókat a legváltozatosabb módokon átejtő kamuakciókba?

Címkék: reklámdilemma

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr91162319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ytse 2009.06.04. 11:47:01

Tuti. A rendszeresen spammelő Hermina Bau (építőipari cég) gyakorlatilag marketingköltségként számolt az NHH által rendszeresen kiszabott 500 ezres bírsággal.

www.hwsw.hu/hirek/37215/spam_nhh_gvh_herminabau_hermina_bau_keretlen_level_buntetes_millio_warez.html

Gergő bá' 2009.06.04. 16:57:26

Elhiheted, hogy igen, ők ezt bele kalkulálják, mert még így is megéri.

Fel-Méri 2009.06.06. 10:46:28

Már ne is haragudjon senki, de 5millió Ft bírság enyhén szólva is nevetséges. Vajon mennyi lehetett az akciók következtében az áruházak forgalma? És az is nevetséges, hogy egy 2007-es ügyben, amelyben 2008-ban indult eljárás (miért kellett hozzá 1 év?) csak 2009ben született bírság (ismét csak mire kellett egy év?)

NIN|JA (törölt) 2009.06.06. 14:36:46

biztos a bürokrácia miatt...;)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása