Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Siklósi Takarék
Feltételezett Brief:
Sziasztok!
Egész éves kommunikációs stratégiára várnánk tőletek javaslatot. A lényeg: mint nyilván tudjátok, válság van - valahogy erre (bizalomvesztés az ügyfelek irányából) kellene reagálni, ráadásul úgy, hogy - mivel válság van - egyszere jelenhessünk meg image- és konkrét ajánlati hirdetésekkel.
Egy konkrét példán keresztül kérjük bemutatni az éves stratégiát: legyen mondjuk egy EUR lekötési akció.
Üdv, G.
Az ügynökség feltételezett válasza:
Üdv mindenkinek!
Nem mondom, hogy a feladat nem volt összetett, de azt hiszem, megtaláltuk a tutit!
A lényeg: "nomen est omen": rebrandingeljük a bankot a már amúgyis bevett URL-nek megfelelően! Sík Tak - mi télleg síkhülyék vagyunk a pénzügyekhez. (direkt használunk télleg-et, így hiteles).
Ezzel a huszárvágással emocionális kötődést hozunk létre a (potenciális) ügyfeleknél: a Sík Tak éppoly hülye (esetleg, ha a jognál nem megy át: kelekótya) a pénzügyekhez, mint Ön. Mi együtt sírunk/nevetünk, de soha nem nyerészkedünk az Ön kárára, mint más bankok. Másképp: méltó társak vagyunk az Ön mindennapi pénzügyeiben.
Ami a konkrét ajánlatokat illeti, mindig olyan visual-okat használnánk, amikből kiderül, hogy teljesen fogalmatlan a bank: az említett euro lekötésben egy kötéllel rögzítenénk az Euro bankjegyeket, magas kamatláb esetén gólyalábat mutatnánk stb - a lehetőségek tárháza széles.
Üdv,
Z.
UI: Igen, tudjuk, hogy látszólag ezt csinálja a K&H bank is (egy kövér ember reklámozza a nagy kamatot, kicsit táncoló csaj meg a kis kamatot), de ott nincs meg mögötte a gondolati keret, ami a Sík Takot naggyá teheti. Ők csak szimplán gyagyások!!!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.