Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Azt hittem, a hülye sörnevek versenyében a mi Szőke Ciklonunk tuti befutó, de miután megismertem a Skinny Blonde nevű sört, már nem vagyok ebben olyan biztos. Ez a sör aztán nem beszél félre, egy-az egyben a hímsoviniszta, macsó vonalra megy rá, és egy ziccert sem hagy ki. Az ausztrál sörmárkát a közelmúltban alapította három haver, akik egy egyszerű marketingoncepcióra húzták rá a sört. A palackra egy az 50-es évek pin-up girljeit idéző csajt tettek, akinek bikinije a klasszikus vetkőzős tollak mintájára eltűnik. Minél többet iszunk a sörből, annál gyorsabban melegszik fel a kezünktől a palack, a hőre reagáló tinta pedig átlátszóvá teszi Daisy bikinijét, amivel a vegyesbolt előtt hatalmas sikert arathatunk. A sör legújabb reklámja is ezen a vonalon halad. A végtelenül egyszerű filmben magával Daisy kisasszonnyal kell szemeznünk, vagy inkább farkasszemet néznünk. A fiúk hiába próbálkoznak, a 39. másodpercben tutira elveszítik a versenyt.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.