Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az Apple reklámjai klasszikusan vagy nagyon termékfókuszúak, és szinte semmi mást nem tesznek, mint bemutatják a termékelőnyöket, vagy kifejezetten jópofák és viccesek. Az első sorozatba tartozik szinte az eddigi teljes iPhone kommunikáció vagy éppen a Macbook Air borítékos kisfilmje, a másodikba pedig az összes Mac vs. PC reklám, amelyek szinte mindegyike egy újabb gyémánt. Na ennek most aztán vége, az új iPhone reklámja igencsak alámegy az eddigieknek. A megszokott feature demo helyett most egy bénácska sztorit kapunk a végletekig elcsépelt Mission Impossible motívummal, ami már 3 évvel ezelőtt is kellemetlen volt. Ráadásul az egész koncepciót arra a "forradalmi újdonságra" építették fel, hogy most már videókat is készíthetünk az új változattal. Ez, még ha az iPhone tulajoknak nagy előrelépés is, 2009 nyarán már nem lenne szabad, hogy az újdonság legyen. Bár szeretem a márkát, és legtöbbször a reklámjaikat is, ez most szerintem nagyon elcsúszott.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.